قیمت کشمش پلویی بیدانه

قیمت کشمش پلویی بیدانه و بی هسته از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریانی که قصد خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه را دارند می توانند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

قیمت کشمش پلویی

کشمش پلویی بیدانه تاکستان

کسانی که در زمینه انواع کشمش فعالیت می کنند به خوبی می دانند که کشمش پلویی آفتابی مناسب برای بازار داخل است نه امر صادرات و از بهترین تولید کنندگان آن در ایران باید به منطقه تاکستان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود که البته درجه کیفی تولید تاکستان بالاتر از ملایر است و صد البته گران تر.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین کارخانه تولید و بسته بندی کشمش دارد و محصولات همین منطقه را برای فرآوری و فروش در بازار داخلی و یا امر صادرات بسته بندی می کند که از محصولات این مرکز می توان به کشمش پلویی و کشمش پلویی تیزابی اشاره نمود.

 

محصول پلویی باید بیدانه و بی هسته باشد تا مشتری داشته باشد به صورت کلی خریدارانی که با این مجموعه تماس می گیرند محصول بی دانه می خواهند نه دانه دار. از طرفی این محصول از کشمش آفتابی بیدانه در کارخانه پس از فرآوری و شستشو به دست می آید که به سایز ۱۰ میلیمتر به پایین این محصولات کشمش‌ پلویی گفته می شود.

قیمت کشمش بیدانه

قیمت انواع کشمش بیدانه

به دو محصولی در بالا اشاره شد علاوه بر آن، دو کشمش دیگر هم در این مرکز که به صورت بی دانه بوده و به آنها هم پلویی می گویند در حجم وسیع تولید می شود که نام آنها کشمش پلویی طلایی یا همان انگوری و کشمش پلویی خرمایی که در واقع همان تیزابی است که به آن گوگرد نزده اند خواهد بود.

 

به جهت نوسان داشتن هر محصولی در ایران از درج قیمت انواع کشمش در این سایت منصرف شده‌ ایم و شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات مختلف این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان وارد مذاکره شوید و علاوه بر استعلام قیمت هر نوع سوالی اعم از نوع بسته بندی، نوع ارسال و یا ثبت سفارش را با ایشان داشته باشید.

 

لازم به ذکر است نوع بسته بندی این کارخانه به صورت کارتونی و نه سلفونی بوده و برای بازار داخلی از ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو خالص است استفاده کرده و برای صادرات از کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می کند.

 

امکان خرید حضوری برای مشتریان حجم بالا درب کارخانه وجود دارد و اگر بنا به هر دلیلی قصد خرید غیر حضوری را دارید و یا اینکه در شهرهای دور هستید میزانی از شما به عنوان بیعانه دریافت می گردد، بار به سمتتان ارسال و شما قبل از تخلیه درب انبارتان تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما