قیمت کشمش سبز اراک + فروش عمده و ارزان

جهت استعلام قیمت کشمش سبز اراک می توانید از طریق این سایت که فروش عمده و ارزان قیمت آن را انجام می دهد اقدام نموده و در صورت صلاحدید خرید حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری و سفارش اینترنتی داشته باشید.

کشمش سبز در ایران

ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا شناخته می شود و یکی از محصولات خاص و انحصاری آن کشمش سبز قلمی می باشد که همه ما آن را در کنار آجیل دیده ایم.

این محصول برای صادرات بسیار مناسب است و از آنجایی که انحصارا در کشورمان تولید می گردد مشتریان خاص خود را دارد که هم نمونه سبز هم این محصول را خریداری می‌کنند و هم نمونه زرد قلمی آن را.

کشمش سبز در ایران

ویژگی کشمش سبز

همانطور که از نامش پیداست سبزرنگ است و انگور را پس از چیدن در اوایل شهریورماه به مایع تیزاب آغشته نموده و سپس میزانی به آن گوگرد هم می زنند که هر چقدر از گوگردزنی محصول کمتر شود قیمت آن گران تر و هر چقدر بیشتر شود قیمت آن ارزان تر خواهد بود.

به علت این که محصول اشاره شده را پس از آغشته شدن به تیزاب آویزان می کنند شکل آن به صورت کشیده و قلمی می شود و با وجود این که این محصول بدون دانه و بدون هسته است اما میزانی دانه دار هم در میانه کشمش های کارتون موجود است.

محصول زرد قلمی که در اثر گوگردزنی بالا به این شکل در می آید. ⇓

ویژگی کشمش سبز

قیمت کشمش سبز در زمستان  ۱۴۰۱

قیمت کشمش سبز در حال حاضر از ۶۰ هزار تومان شروع می‌ شود و تا ۸۰ هزار تومان هم پیش می رود، در واقع هر چقدر رنگ محصول سبزتر باشد قیمت آن بالاتر و هر چقدر به زردی بزند قیمت آن پایین تر خواهد بود.

به صورت کلی برای بازار داخل، کشمش سبز را در کارتون ۳ و ۵ کیلویی عرضه می کنند که با وزن کارتون محاسبه می‌ شود اما برای صادرات از ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص استفاده می گردد. لازم به ذکر است منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان برترین تولیدکننده محصول اشاره شده محسوب می گردد.

قیمت کشمش سبز در زمستان  ۱۴۰۱

فروش عمده و ارزان کشمش

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر تولید انواع کشمش در زمینه فروش مستقیم و بدون واسطه آنها نیز با تأسیس سایت های متفاوت که به زبان فارسی و انگلیسی است فعالیت می کند.

سعی شده قیمتی که به مشتری داده می شود رقابتی باشد و صرفاً به معنی ارزانتر نیست چون قطعاً اگر کشمش ارزان می خواهید بدانید که باید از کیفیت محصول کاست اما اگر تولیدات این مجموعه را درکنار تولیدات سایر مجموعه ها قرار دهید این اطمینان به مشتری داده میشود که نرخ رقابتی تری به ایشان پیشنهاد می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما