قیمت کشمش تیزابی و آفتابی

جهت استعلام به روز قیمت کشمش تیزابی و آفتابی تولید تاکستان و ملایر مشتری می تواند به صورت مستقیم با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط بگیرد و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت، ثبت سفارش نماید.

 

محصول تیزابی سوپر تاکستان ⇓

قیمت کشمش تیزابی

تولید بهترین کشمش آفتابی و تیزابی

کشمش آفتابی و کشمش تیزابی پرفروش ترین نوع کشمش در ایران شناخته می شود که تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند این دو محصول را هم تولید می کنند چرا که فروش آنها به نوعی تضمینی است و چه در بازار داخل و چه در امر صادرات امکان استفاده از آنها در حجم بالایی وجود دارد.

 

البته محصول آفتابی به دو صورت به فروش می رسد، یک مورد زمانی است که به صورت فله‌ ای و در کیسه است و دو زمانی است که برای فرآوری آن را به کارخانه می‌آورند و کارهای شستشو و سورتینگ روی آن صورت می گیرد که در این صورت تبدیل به کشمش پلویی می شود.

 

محصول تیزابی هم به همین صورت است و به دو طیق تولید می گردد. یک زمانی است که پس از آغشته شدن انگور به مایع تیزاب و بعد قرار گرفتن آن در مقابل نور آفتاب به آن گوگرد می زنند که در این صورت تبدیل به یک نوع محصول می شود و رنگ آن قهوه‌ای روشن است و مورد دیگر زمانی که به آن گوگرد نمی زنند که در این صورت محصول تبدیل به قهوه‌ای تیره خواهد شد و آن هم شرایط خاص فروش خود را در اختیار دارد که به آن کشمش خرمایی می گویند.

 

اگر به دنبال بهترین کیفیت دو محصولی که در بالا به آن پرداختیم هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید، تولیداتی که در کنار کیفیت و مرغوبیتی بالاتر طبیعتاً گران ترین نوع این کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می دهند.

محصول آفتابی پلویی سوپر تاکستان ⇓

قیمت کشمش آفتابی

قیمت روز محصول تیزابی و آفتابی

در حال حاضر که در اوایل آذر ۱۴۰۰ هستیم و از شروع فصل کشمش حدود ۲ ماه می گذرد، اگر بگوییم بدترین دو ماه بعد از انقلاب تا به اکنون در مورد این محصول است  بیراه نگفته ایم. بارها و بارها قیمت کشمش از ابتدای فصل تا به الان گران و گران تر شده است و اگر با همین فرمان پیش رود قطعاً مردم آن را از سفره های خود حذف خواهند کرد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین واقع شده و محصولات این مناطق را جهت فرآوری و یا فروش فله‌ ای خود در نظر دارد، البته برای برخی از مشتریان ثابت خود امکان تامین محصول ملایر هم هست که برای دریافت جزئیات بیشتر با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

 

در حال حاضر قیمت کشمش تیزابی که در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی آنها انجام می گیرد ۳۸۰ هزار تومان فاکتور می‌شود و همین قیمت دقیقاً برای کشمش پلویی هم درب کارخانه لحاظ می گردد. اگر به دنبال خرید محصول آفتابی یا همان فله ای و در کیسه هم هستید بار کاملاً تمیز شده آن که دارای سوک و گوشت کشمش هست، کیلویی ۳۲۰۰۰ تومان قیمت می خورد.

 

تمامی قیمت ها درب کارخانه محاسبه شده، اگر قصد شما خرید حضوری است با مدیر فروش کارخانه هماهنگ کنید تا این کار صورت گیرد در غیر این صورت اگر به صورت غیرحضوری قصد تهیه محصولات اشاره شده را دارید این کار ممکن است و با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و مابقی زمانی‌ که به درب انبارتان رسید تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما