قیمت فروش کشمش سبز ایرانی

جهت استعلام قیمت فروش کشمش سبز ایرانی از منحصربفرد ترین محصولات کشورمان می توانید با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط گرفته و یا حتی اقدام به دریافت نمونه جنس داشته باشید.

 

محصول سبز قلمی تولید کاشمر ⇓

فروش کشمش سبز

تولید کشمش سبز در ایران

یکی از انواع محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می شود کشمش سبز و کشمش زرد قلمی بوده که ظاهری کشیده دارد و به صورت بی دانه و دانه دار موجود می باشد که علاوه بر اینکه در بازار داخل مشتریان خود را دارد جهت صادرات نیز از آن بهره می برند.

 

برای تولید این محصول از مایع تیزاب استفاده می شود که پس از آویزان کردن انگور آغشته شده به تیزاب از بارگاه، آفتاب یا سایه آن را تبدیل به کشمش خواهد کرد که در ادامه ممکن است به آن دود گوگرد آغشته کنند و یا اینکه ممکن است اصلا این کار را انجام ندهند.

 

کشمش سبز و زرد قلمی در واقع از یک انگور به دست می آید و فقط همین میزان گوگرد زنی به آن است که باعث می‌شود دو محصول متفاوت تولید گردد که همیشه محصول سبز رنگ قیمتی بالاتر از محصول زرد داشته و قطعاً مشتریان بیشتری هم خواهد داشت.

 

باغداران کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی هستند که این محصول را تولید می‌ کنند و کارخانه‌های بسیاری در این دو شهر در کنار شهرک صنعتی بردسکن کار فرآوری و بسته‌ بندی محصولات اشاره شده را در کارتون های ۳ و یا ۵ کیلویی انجام می دهند.

محصول زرد قلمی تولید کاشمر ⇓

قیمت فروش کشمش

استعلام قیمت و فروش کشمش

مشتری در این مجموعه علاوه بر اینکه می‌تواند مشاوره های مربوط به انواع کشمش، استعلام قیمت به روز، پرسیدن سوالات مختلف مربوط به صادرات و تولید این محصولات را از شخص جناب آقای عینی به عنوان مدیر فروش مجموعه بپرسد، بلکه امکان تامین هر نوع کشمشی را که در ایران تولید می شود را در این مجموعه هم خواهد داشت.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد و صفر تا صد محصول اشاره شده را خود انجام داده و حتی امکان صادرات آن را نیز از مبدأ تا مقصد در اختیار خواهد داشت.

 

اما برای تامین مشتریان خود به دنبال خرید کشمش سبز هستند چه باید کرد؟ آیا باید آنها را به کارخانه‌ های اشاره شده در استان خراسان ارجاع نمود یا تامین آنها باید در همین مرکز توسط همین مجموعه با قیمت هایی که در آن مراکز به مشتری می دهند انجام گیرد؟

 

مجموعه ای حرفه ای است که بتواند نیاز مشتری خود را حتی با درصد سودی صفر تامین کند. به این صورت که اگر مشتری این مرکز درخواست کشمش سبز داشته باشد باید عنوان کرد که بار را از کارخانه‌ های اشاره شده قبل از مرحله بسته بندی تهیه و در کارخانه مجموعه آراد در تاکستان، کارهای بسته بندی آن انجام خواهد گرفت و دقیقا با همان قیمتی که آنها به مشتری قیمت می‌دهند قیمت‌گذاری خواهد شد که ممکن است حتی سودی برای این مجموعه در پی تامین محصول اشاره شده نداشته باشد که اصلاً مهم نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما