قیمت روز کشمش انگوری طلایی ملایر

جهت استعلام قیمت و نیز ثبت سفارش کشمش انگوری طلایی تولید ملایر و ملکان و بناب شما می توانید با مدیر فروش کارخانه جهت موارد اشاره شده ارتباط بگیرید و بار را یا درب کارخانه به صورت حضوری و یا بدون غیر حضوری که در هر گمرکی که مشتری بگوید تحویلش خواهیم داد.

قیمت کشمش طلایی

کشمش انگوری طلایی در ایران

یکی از بهترین کشمش های صادراتی تولید کشورمان، کشمش انگوری طلایی می باشد که به این محصول کشمش پلویی زرد نیز گفته می‌شود و از بهترین محصولات صادراتی جهت صادرات به کشورهای عربی می باشد چرا که از آن به عنوان کشمش پلویی استفاده می‌کنند.

 

بهترین تولید کنندگان این محصول زرد رنگ منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان و ملایر استان همدان است که به تازگی در منطقه تاکستان قزوین نیز به مانند استان آذربایجان تولید آن را از بارگاه آغاز نموده اند و برخی از کارخانه های کشمش در تاکستان از باغداران همین منطقه خرید خود را انجام می دهند.

 

لازم به ذکر است نوع دیگری از کشمش زرد نیز در ایران تولید می گردد که مربوط به استان خراسان رضوی بوده و منطقه کاشمر و خلیل‌آباد آن را تولید می کند. این محصول به صورت قلمی یا پیکامی بوده و البته میزان صادرات آن در مقایسه با تولیداتی که در بالا به آن پرداخته شد بسیار کمتر است.

 

وجه مشترک این دو محصول استفاده زیاد از گوگرد می باشد تا جایی که رنگ آن طلایی گردد.

محصول سمت راست تولید کارخانه های بناب و ملکان و محصول سمت چپی تولید مجموعه آراد می باشد.

قیمت کشمش طلایی

قیمت روز کشمش انگوری طلایی

از آن جهت که تقریباً از اوایل سال ۹۷ قیمت تمامی محصولات به شکل عجیبی در حال گران شدن بودند لذا نمی توان به قیمت لحظه‌ای این محصولات یعنی کشمش اکتفا نمود و به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید به روز استعلام قیمت انواع کشمش چه برای صادرات و یا برای عرضه در بازار داخلی استفاده نمایید.

 

لازم به ذکر است کشمش طلایی که در این مرکز تولید می گردد از بهترین نوع کیفیت تولید شده در کشورمان یعنی منطقه ملکان می باشد. به این جهت مشتریان وقتی با ما تماس می گیرند به دنبال بهترین و مرغوب ترین نوع کیفیت این بارها هستند لذا بار را به صورت فله (با هزینه شخصی) از ملکان به کارخانه خودمان که در تاکستان واقع شده می آوریم تا کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام دهیم و با قیمت کمتر از کارخانه های بناب و ملکان به مشتری قیمت می‌دهیم.

 

کشمش انگوری ملایر نیز در کنار تولیدات استان آذربایجان برای صادرات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد اما از آنجایی که کیفیت آن پایین تر از منطقه اشاره شده است بیشتر برای مناطقی نظیر عراق، سوریه، اوکراین و روسیه مناسب خواهد بود.

 

نکته بسیار مهمی که در مورد کشمش طلایی وجود دارد این است که هر چقدر رنگ دانه های آن طلایی تر شود قیمت آن بالاتر و هر چقدر مخلوط رنگ ها در آن بیشتر گردد قیمت آن پایین تر می گردد مانند کشمش ملایر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما