فروش کشمش طلایی با نرخ مناسب

فروش کشمش طلایی با نرخ مناسب (نه ارزان) در این مجموعه با کیفیت درجه یک و سوپر تولید می شود و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را برای صادرات دارند می توانند نیازشان را درب انبار این کارخانه تامین نمایند.

 

محصول طلایی ملکان ⇓

نرخ کشمش طلایی

تولید بهترین کشمش طلایی در ایران

کشمش طلایی یا کشمش انگوری از جمله محصولاتی به شمار می رود که کشورمان ایران از تولیدکنندگان اصلی آن در دنیا محسوب شده و در کنار کشور ازبکستان و آمریکا که از فروشندگان عمده آن به حساب می آید، قرار می گیرد.

 

روال تولید کشمش طلایی در ایران به دو صورت انجام می گیرد یا اینکه انگور را وقتی که به مایع تیزاب داغ آغشته کردند از بارگاه آویزان می کنند و سپس به آن چندین مرتبه دود گوگرد می‌زنند تا رنگ محصول طلایی و زرد شود یا اینکه پس از خشک شدن به تیزاب آن را در درون سبد ریخته و سپس به آن گوگرد می‌زنند که در این صورت محصولی مرغوب تولید نخواهد شد.

 

حالت اول تولیدی که در بالا به آن اشاره شد مربوط به مناطقی نظیر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین است که بالاترین کیفیت کشمش طلایی را در اختیار دارند و حالت دوم مربوط به ملایر استان همدان است که اگر باری با کیفیت متوسط و قیمت ارزان می خواهید قطعاً به کارتان خواهد آمد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و طبیعتا از تولیدات همین منطقه به همراه ملکان برای فرآوری و بسته‌ بندی این نوع کشمش استفاده می کند و به علت مشتریانی که در کشورهایی نظیر قطر، کویت، ارمنستان و گرجستان دارد بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن را به مشتری تقدیم خواهد نمود.

انواع بارگاه کشمش برای تولید محصول طلایی ⇓

کشمش طلایی مناسب

فروش کشمش با نرخ مناسب

اینکه گفته می شود نرخ مناسب کشمش به معنای ارزان تر بودن نیست، قطعا اگر هر نوع کشمشی ارزان‌ تر از بازار به دستتان برسد یعنی شیطنتی صورت گرفته که باعث شده قیمت محصول پایین بیاید، یعنی در کیفیت بار دستکاری شده است.

 

کشمش طلایی هم محصول بسیار حساسی است و به رنگ آن، مشتریان بسیار دقت دارند. هر چقدر میزان طلایی بودن کلی کشمش در میان کارتون بیشتر باشد طبیعتاً نرخ آن بالاتر و هر چقدر کمتر باشد نرخ آن ارزان تر خواهد بود.

 

کشورهایی مانند عراق، سوریه، بلاروس، اوکراین و روسیه بیشتر به دنبال خرید کشمش طلایی با قیمتی ارزان هستند که تولیدات ملایر به آنها بسیار توصیه می گردد اما سایر واردکنندگان این نوع کشمش به دنبال خرید بالاترین کیفیت آن می گردند که همان محصول ملکان و یا تاکستان استان قزوین می باشد.

 

در حال حاضر که در اواخر آبان ۱۴۰۰ هستیم هیچ سالی بعد از انقلاب اینقدر شرایط کشمش و بازار آن ملتهب نبوده است و متاسفانه روزانه شاهد افزایش قیمت انواع کشمش هستیم. به عنوان مثال قیمت کشمش طلایی در زمانی که در آن قرار داریم در بهترین کیفیت ۶۵ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود در صورتی که همین محصول در تیرماه همین سال، این مجموعه ۳۵ هزار تومان برای مشتری صادراتی فاکتور کرده بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما