فروش کشمش صادراتی به گرجستان + خرید اینترنتی

در مجموعه تولیدی کشمش آراد فروش کشمش صادراتی به گرجستان انجام می شود و اگر داخل ایران هستید می توانید اقدام به خرید  حضوری درب کارخانه داشته باشید و اگر خارج از ایران هستید امکان خرید اینترنتی برای شما وجود دارد.

کشمش صادراتی در ایران

ایران یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش صادراتی در دنیا شناخته می‌ شود و محصولات آن سالیانه به کشورهای واردکننده این محصول ارزشمند ارسال شده که کشور گرجستان یکی از آنها می باشد.

محصولات صادراتی در ایران به دو دسته ی پلویی و قلمی تقسیم می شود و مناطقی نظیر بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، تاکستان استان قزوین و کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی از تولید کنندگان اصلی آن در کشورمان به شمار می روند.

نمونه ای از محصول قلمی ⇓

کشمش صادراتی در ایران

انواع کشمش صادراتی مجموعه تولیدی کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین که یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش صادراتی می باشد قرار داشته و محصولات خود را علاوه بر فروش در بازار صادراتی جهت عرضه در بازار داخلی هم استفاده می کند.

اما محصولات صادراتی این منطقه بر اساس کشمش های پلویی طبقه بندی می شود که بر رنگ های زرد، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره که به ترتیب طلایی، تیزابی و خرمایی نامیده می شود و تولیدات همین مجموعه نیز می باشد خواهد بود.

پلویی قهوه ای تیره یا خرمایی ⇓

انواع کشمش صادراتی مجموعه تولیدی کشمش آراد

قیمت کشمش صادراتی مجموعه آراد

سه کشمش صادراتی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه با کیفیت بالا و با قیمت مناسب عرضه می شود و تضمین بهترین قیمت مطابق با کیفیت در بین تمامی کارخانجات کشمش در ایران به مشتری چه داخلی و چه صادراتی داده خواهد شد.

در حال حاضر نمونه پلویی طلایی که در اوایل فروردین ۱۴۰۲ هستیم به کیلویی ۹۲ هزار تومان، پلویی تیزابی کیلویی ۷۵۰۰۰ تومان و پلویی خرمایی کیلویی ۷۱,۰۰۰ تومان در کارتون ۱۰ کیلویی خالص فاکتور می گردد.

محصول پلویی طلایی ⇓

قیمت کشمش صادراتی مجموعه آراد

آیا خرید اینترنتی برای مشتریان خارج از کشور امکان پذیر است؟

مجموعه تولیدی کشمش آراد بارها به کشورهایی نظیر گرجستان و ارمنستان انواع کشمش صادراتی خود را فقط از طریق اینترنت و غیرحضوری به فروش رسانده است ولی این موضوع چگونه ممکن است؟

مشتری در کشورهای اشاره شده اقدام به دریافت فیلم و عکس واقعی محصول را می‌ کند که این کار را برای او اختصاصی انجام می دهیم (پس باید این موضوع را جدی بگیرید) و پس از تایید بار، میزانی به عنوان بیعانه از طرف مسئولش در داخل ایران دریافت می‌شود و وقتی که بار آماده شد به نقطه مرزی ارسال گردیده که پس از بازدید بار و اطمینان داشتن از کیفیت و توافقات اولیه، نسبت به تسویه اقدام خواهد نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما