فروش عمده مویز دانه دار سرخ

تفاوت های عمده مویز دانه دار سرخ با انواع کشمش چیست؟ این محصول به عنوان نوعی خشکبار خواص بی نظیری دارد به طوری که بسیاری از متخصصان آن را جایگزین مناسبی برای انواع قندهای صنعتی می دانند. تهیه انواع مویز با قیمت فروش عمده و ارزان جهت صادرات به بازارهای جهانی برای برخی از فعالین، امری چالش برانگیز است. بهترین راهکار برای دسترسی به باکیفیت نوع آن کدام است؟فروش عمده مویز دانه دار سرخ

آشنایی با کیفیت مویز دانه دار سرخ

آشنایی با کیفیت مویز دانه دار سرخ

در خشکبار فروشی ها انواع مختلف مویز سرخ و سبز قابل تهیه هستند که هر کدام از درجه کیفی مختلفی برخوردار می باشند. انواع مویز از نظر خواص درمانی و مصرفی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما کیفیت و شکل ظاهری آن متفاوت است. در یک دسته بندی کلی این محصولات را می توان در دو گروه مویزهای بدون هسته و هسته دار دسته بندی نمود. ارقام تولید شده از انگورهای قرمز شاهانی، سایز درشتی دارند. برخی مویزها نیز از انگورهای سبز تولید می شوند که طعم معمولی تر و دانه های ریز تری دارند.

 

بنابراین می توان گفت که مویز سرخ دانه دار از نظر کیفی مطلوب تر و مشتری پسندتر از ارقام دیگر تولیدی و عرضه شده به بازار هستند. نکته جالب توجه درباره این محصول، اشتباه گرفتن آنها با برخی از کشمش ها است. به همین علت می توان تفاوت های عمده بین این دو نوع خشکبار را در موارد زیر جستجو نمود:

  1. سایز و اندازه: انواع مویز، دانه هایی بسیار درشت تر از کشمش دارند.
  2. شکل ظاهری: دانه کشمش قلمی و کشیده است. در حالی که مویز شکلی دایره ای مانند و نامتقارن دارد.
  3. طعم و مزه: با توجه به نوع و شیوه های تولید برخی کشمش ها شیرین تر از مویز هستند.
  4. شیوه تولید: مویز هسته دار و بدون هسته با روش آفتاب خشک تولید می شوند. در حالی که کشمش را با شیوه های مختلف صنعتی و سنتی تولید می کنند.

قیمت عمده مویز دانه دار سرخ

قیمت عمده مویز دانه دار سرخ قیمت مویز سرخ دانه دار و چگونگی تهیه آن به صورت عمده یکی از چالش های خریداران و شرکت های صادر کننده خشکبار است. عرضه محدود این محصول در برخی مناطق کشور، عدم یکدست نبودن برخی ارقام فله ای و آماده برای صادرات در کنار کاهش تولید، گاهاً افزایش قیمت هر کیلو از انواع مویز را در بازار به دنبال دارند.

 

خوشبختانه در این مرکز به صورت آنلاین انواع مویز سرخ عمده به صورت سورت شده و با قیمت تولیدی برای خریداران در سراسر کشور ارسال می شود. امکان ثبت سفارش برای صادرات مویز درجه یک و فروش عمده به شرکت های بسته بندی نیز برخی دیگر از خدمات فروشندگان آنلاین این مرکز به شمار می آیند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما