فروش انواع کشمش کاشمر صادراتی

فروش انواع کشمش کاشمر برای بازار صادراتی و داخلی انجام می گیرد و خریدارانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت درب کارخانه دارند می توانند در این سایت به صورت مستقیم نیاز خود را تامین نمایند.

 

محصول سبز قلمی یا پیکامی کاشمر ⇓

فروش کشمش کاشمر

انواع کشمش کاشمر

یکی از استان هایی که در زمینه تولید انگور و انواع کشمش در حجم وسیع فعالیت دارد استان خراسان رضوی بوده که بیشترین تولید کنندگان آن را می توان کاشمر، خلیل آباد، قوچان و درگز اشاره نمود که محصولات آنها علاوه بر بازار داخلی، جهت صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

 

قوچان و درگز در زمینه تولید کشمش پلویی حال چه به صورت تیزابی باشد و چه آفتابی فعالیت دارد اما در کاشمر و خلیل آباد شکل و شمایل کشمش های تولید شده نسبت به دو منطقه ای که به آن اشاره کردیم متفاوت است آن هم به نوع انگور این منطقه بر می گردد.

 

در کاشمر و خلیل آباد، کشمش سبز، کشمش زرد قلمی و مویز قرمز رطبی تولید می شود که وجود کارخانه های بسیاری در دو منطقه اشاره شده کار فرآوری و بسته بندی محصولات را انجام می دهند که البته ظاهر محصولاتی که به آن اشاره کردیم به نوعی در ایران منحصر به فرد هستند.

 

محصولات کاشمر را در دنیا با همان رنگ سبز آن می شناسند که به صورت کشیده و قلمی است و در ایران از آن با نام کشمش آجیلی یاد می کنند که در کارتون های ۳ و یا ۵ کیلویی در بازار ایران و یا بحث صادراتی خرید و فروش می‌شود.

مویز تیزابی رطبی کاشمر ⇓

کشمش صادراتی کاشمر

فروش محصولات کاشمر از درب کارخانه

این مرکز و این مجموعه که از آن با نام تولیدی کشمش آراد اشاره می‌شود در تاکستان قزوین فعالیت دارد و همان طور که مستحضر هستید منطقه تاکستان در زمینه تولید کشمش پلویی تخصص و تبحر بالایی دارد. پلویی هایی که در رنگهای زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود است.

 

اما گاهی اوقات پیش می آید که مشتری یک مجموعه یا یک مرکز در هر شهری به غیر از مناطق استان خراسان رضوی به دنبال خرید کشمش کاشمر باشد حال باید چه کرد، آن ها را مستقیماً به آن کارخانه ها ارجاع داد یا اینکه نیاز خریداران را در در همین کارخانه ها تامین نمود؟

 

اگر مشتری، کشمش سبز و زرد قلمی و یا حتی مویز اشاره شده را طلب کند به این صورت عمل می‌شود که محصولات را قبل از فرآوری و عملیات بسته‌ بندی در کارخانه های اشاره شده تهیه کرده و در مراکز تولید کشمش که می تواند تاکستان باشد یا ملایر، اراک و هر منطقه دیگری بسته بندی آن را انجام داد.

 

موضوع مهم این است که به مشتری نباید قیمتی گران‌ تر از نرخ کارخانه های استان خراسان پیشنهاد نمود و گاهی اوقات این موضوع با درصد سود صفر انجام می گیرد تا فقط بتوان نیاز مشتری را برآورده کرد و آن را برای تامین هر محصول دیگری به جای دیگری ارجاع نداد. این یکی از اصول تجارت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما