فروش انبوه کشمش تیزابی تاکستان

فروش انبوه کشمش تیزابی تاکستان به عنوان بهترین تولیدات کشور در این مجموعه از تولید به مصرف انجام می شود و خریدارانی که به دنبال تهیه این محصولات با مرغوبیت بالا هستند می توانند با مدیر فروش این کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول تیزابی سوپر تاکستان ⇓

فروش انبوه کشمش

تولید کشمش تیزابی سوپر

منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید انواع کشمش های بی دانه که سایز آنها از ۱۰ میل کمتر است و به آنها پلویی می‌ گویند در کشورمان از نظر میزان تولید و حجم فروش رتبه اول را به خود اختصاص می‌دهند که یکی از این نوع کشمش های پلویی، رنگ قهوه ای روشن و تیره دارد که به آنها کشمش تیزابی می گویند.

 

ممکن است کشمش تیزابی داشته باشیم که با آن گوگرد بزنند که طبیعتاً همان محصولی هست که همه ما می‌شناسیم و رنگی روشن دارد و یا اینکه به آن گوگرد نزنند که در این صورت تبدیل به محصولی می شود که رنگ آن قهوه‌ای تیره است و آن کشمش خرمایی می گویند.

 

از نظر کیفیت و مرغوبیت جنس اگر قرار باشد بین دو منطقه اشاره شده در بالا یکی را نام ببریم قطعاً باید نام تاکستان استان قزوین را اشاره کنیم و اگر مشتری به دنبال خرید محصولی است که قیمتی ارزان در کنار کیفیتی معقول داشته باشد تولیدات ملایر بسیار به ایشان توصیه می گردد.

 

این مجموعه هم چون در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد طبیعتا از تولیدات همین منطقه جهت فرآوری و بسته بندی استفاده می کند که کشمش تیزابی تولید شده در این مجموعه کیفیت آن سوپر خواهد بود هر چند کیفیت درجه ۱ آن نیز با قیمت اندکی پایین تر هم تولید می‌شود و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

محصول تیزابی ملایر که کیفیت پایین تری از محصول تاکستان دارد. ⇓

فروش انبوه کشمش

فروش انبوه کشمش

در این مجموعه علاوه بر اینکه فروش انبوه کشمش تیزابی در دو حالتی که در بالا به آن پرداخته شد چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخلی انجام می گیرد بلکه امکان فروش جزئی این محصولات هم وجود دارد به صورتی که شما می توانید حداقل ۲۰ کارتون هم با همان قیمت عمده در این مجموعه ثبت سفارش کنید.

 

این کشمش ها در کارتون ۹ کیلویی در بازار داخل و کارتون ۵ و ۱۰ کیلویی خالص برای بازار صادراتی استفاده می شود و به صورت بی دانه و بی هسته است و از تولید به مصرف فروش آنها انجام گرفته و شما هم می توانید به صورت حضوری اگر حجم خریدتان بالاست درب کارخانه اقدام به تهیه آنها را داشته باشید.

 

در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ قیمت کشمش تیزابی گوگردی برای صادرات کیلویی ۴۴ هزار تومان و در بازار داخل در کارتون ۹ کیلویی ۳۹۰ هزار تومان فاکتور می‌شود که اگر به دنبال خرید محصول بدون گوگرد آن هستید برای صادرات کیلویی ۴۰ هزار تومان و برای بازار داخل هر کارتون ۳۵۰ هزار تومان فاکتور می شود.

 

جهت ثبت سفارش و واریز بیعانه شما می توانید با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان قرار گرفته است ارتباط بگیرید و یا به حساب ایشان که کار مالی کارخانه را هم انجام می دهد و یا به حساب کارخانه مبلغ را واریز کنید و سفارش بار آن را انجام دهید تا درب انبارتان عمل تسویه انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما