فروش ارزان کشمش پلویی مراغه

کشمش پلویی مراغه، بناب و ملکان از با کیفیت ترین خشکبار ایران می باشد که در سه نوع آفتابی، تیزابی و زرد تهیه می شود و هر کدام مشتری خاص خود را دارد. فروش ارزان کشمش پلویی مراغه سبب شده تا آن را به عنوان قطب کشمش ایران بشناسند و محصولات آن در تمام دنیا صادر گردد. البته در حین ارزانی کیفیت بالای آن، سبب این اتفاق شده است و چون محصول درجه یک و با کیفیت همواره می تواند مشتریان را به خود جذب کند.

فروش ارزان کشمش پلویی مراغه

عوامل موثر بر کیفیت کشمش پلویی مراغه

عوامل موثر بر کیفیت کشمش پلویی مراغه

مسلما هر محصول درجه یکی، دلایل خاصی برای میزان کیفیت خود دارد و کشمش ها هم از این قضیه مستثنا نیستند. از اصلی ترین عوامل موثر بر کیفیت کشمش مراغه، می توان به نحوه خشک کردن آن اشاره کرد. انگور های برداشت شده از درخت، پس از شست و شو به روش تمام مکانیزه، به وسیله به روز ترین دستگاه های روز دنیا خشک می شوند.

 

این دستگاه ها دما و سرعت باد استاندارد را دارند که سبب کیفیت بالای انگور خشک شده می شود و کشمش هایی یکدست طلایی را تحویل می دهد. این دستگاه ها به گونه ای است که پس از خشک شدن خاصیت خود را از دست نمی دهد و به همان میزان انگور تازه خاصیت دارد.

 

همان طور که اشاره شد سه نوع کشمش مراغه داریم که نوع طلایی یا زرد آن با کیفیت ترین محصول باغات مراغه می باشد که دارای ویژگی های زیر است:

  1. دانه ها به صورت یکدست طلایی می باشند.
  2. سایز دانه ها یکدست است و ریز و درشت ندارد.
  3. میزان آشغال موجود در آن بسیار کم است.
  4. عطر و طعم دلنشینی دارد.

همین عوامل باعث شده تا این محصول یک نمونه صادراتی با کیفیت باشد که در کل جهان معروف و مشهور است.

توزیع کنندگان کشمش پلویی مراغه

توزیع کنندگان کشمش پلویی مراغه همان طور که اشاره شد کشمش مراغه پلویی یک محصول صادراتی می باشد که به سراسر جهان صادر می گردد و افراد مختلف از خواص بی نظیر آن بهره می گیرند. توزیع کشمش توسط نمایندگی مجاز اینترنتی انجام می گیرد که هر روزه به میزان قابل توجهی از این خشکبار را به روش های مختلف به کل ایران و جهان توزیع می کنند.

 

فعالیت مرتب و با برنامه این مرکز سبب شده تا افراد زیادی به سمت آن سوق پیدا کنند و راحت ترین و کم هزینه ترین روش ممکن را انتخاب کنند. در این سایت انواع مختلف کشمش ها توزیع می گردد که هر کدام قیمت خود را دارد ولی به طور کل قیمت نسبت به نمونه های مشابه فروخته شده در سایر مراکز، بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما