فروشنده معتبر مویز مرغوب به صورت عمده

مشتری در این سایت می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با فروشنده معتبر انواع مویز مرغوب به صورت عمده و جزئی وارد مذاکره شود و نیاز خود را تامین نماید. منظور از فروشنده معتبر، مدیر فروش کارخانه بوده که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد.

مویز سرخ دانه دار

فروشنده عمده مویز

انواع مویز قابل عرضه در بازار ایران

مویز هم مانند کشمش از انگور تولید می گردد و دقیقاً به مانند کشمش از طریق آفتابی خشک کردن، سایه خشک، تیزاب و سپس در آفتاب پهن کردن و در نهایت مکانیزه و صنعتی تولید می شود که البته نوع انگور این محصول با انگور کشمش متفاوت بوده و مردم بیشتر به خاطر خواص بالای مویز آن را مصرف می کنند.

 

تمام مناطقی که انگور در اختیار دارند علاوه بر تولید کشمش، مویز هم تولید می کنند که عموماً در ایران یا از طریق آفتاب خشک می شود یا در سایه، معدود مواردی که برای صادرات از آنها بهره می‌گیرند به وسیله مایع تیزاب هم خشک خواهد شد و نمونه مکانیزه یا صنعتی حداقل تا جایی که این مرکز مطلع است در ایران از آن استفاده نمی گردد.

 

اما اگر قرار باشد انواع مویز که نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا از آن استفاده می شود نام ببریم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. مویز سرخ دانه دار (نمونه بی دانه این رنگ اصلا موجود نیست)
  2. مویز سیاه دانه دار
  3. مویز سیاه بی دانه که این محصول بالاترین خواص را در بین انواع آن به خود اختصاص می‌دهد.

 

هر سه محصولی که در بالا به آن پرداخته شد در بازار ایران موجود بوده و قابلیت عرضه دارد اما نوع سوم تولید بسیار کمی دارد به همین جهت نیاز است که از دو کشور ازبکستان و افغانستان (به عنوان قطب تولید مویز در دنیا) این محصولات وارد شود که ما آنها را در بازار ایران با نام مویز ازبک و مویز افغان می‌شناسیم.

مویز ازبک سیاه دانه دار

فروشنده مویز مرغوب

فروشنده عمده و جزئی مویز

مشتری در این مرکز (با وجود اینکه تولید کننده و صادر کننده انواع کشمش است) می تواند مویز را هم در قالب بسته‌ بندی کارتونی که کاملا تمیز شده است و فرآوری شده و در بسته بندی کیسه ای و گونی که می تواند هم تمیز شده باشد و هم نشده خریداری کند آن هم به صورت حضوری درب کارخانه (البته اگر حجم خرید بالا باشد) و غیر حضوری که عموما خریدهای جزئی از این طریق ارسال می گردد.

 

انواع مویز که در بالا به آن پرداخته شد در این مرکز هم قابلیت خرید داشته که علاوه بر محصولات وارداتی از ازبکستان و افغانستان سایر مویزهای ایرانی از مناطقی نظیر استان فارس در شهرهایی مانند دشمن زیاری و داراب و نیز استان قزوین در شهر تاکستان می باشد.

 

وقتی که قصد سفارش این محصولات را دارید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و در یکی از شبکه‌های اجتماعی فیلم واقعی را دریافت کنید، این تضمین به شما داده می شود که محصول ارسالی دقیقا با فیلم مطابقت دارد (که البته تلورانس ۵ درصد همیشه طبیعی است اما بیشتر از آن امکان پذیر نمی باشد) سپس طبق همان فایل، سفارش خود را ثبت کنید و از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی بار برایتان ارسال خواهد شد و همانطور که در بالا هم گفته شده اگر میزان خرید بالاست امکان خرید حضوری هم درب کارخانه خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما