فروشنده مستقیم کشمش تیزابی پلویی

تولید کننده و فروشنده مستقیم کشمش تیزابی پلویی در این سایت حضور دارد و تولیدات خود را به صورت از تولید به مصرف به مشتری خود عرضه خواهد کرد. جهت دریافت قیمت روز و استعلام کیفیت محصولات با مدیر فروش کارخانه می توانید ارتباط تلفنی بگیرید.

 

محصول تیزابی گوگردی تاکستان ⇓

کشمش تیزابی پلویی

تولید کشمش تیزابی در ایران

یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار کشمش ایران و نیز صادرات این محصولات، کشمش تیزابی می باشد و این محصول که از انواع کشمش پلویی محسوب می شود باید به صورت بی دانه و بی هسته باشد و سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد تا بتوان به راحتی آن را عرضه نمود.

 

از تولیدکنندگان برتر این محصول باید به شهر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان اشاره نمود که اگر به دنبال بالاترین کیفیت آن هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید و در پایین ترین درجه کیفیت، تولیدات ملایر به شما توصیه می شود.

 

روال تولید آن به این صورت است که وقتی انگور را در اواسط شهریور ماه چیدند آن را به مایع تیزآب داغ آغشته نموده و سپس بر روی زمین پهن می کنند تا آفتاب آن را آرام آرام طی ۵ الی ۷ روز خشک کند اما در ادامه دو حالت برای باغدار و کشاورز پیش خواهد آمد که در پایین به آن اشاره می کنیم:

 

اگر در ادامه به محصول تولید شده گوگرد بزنند تبدیل به کشمش تیزابی گوگردی که رنگ قهوه‌ای روشن دارد خواهد شد و اگر گوگرد نزنند تبدیل به کشمش خرمایی می شود که رنگ قهوه ای تیره دارد و این محصول را هم می‌توان هم جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی استفاده کرد.

محصول تیزابی بدون گوگرد یا همان خرمایی ⇓

فروشنده کشمش پلویی

فروشنده مستقیم کشمش از درب کارخانه

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش داشته و محصولات خود را در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص در بازار داخلی و ۵ و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌ دهد.

 

خرید شما در این مجموعه به صورت مستقیم و از تولید به مصرف خواهد بود و هیچ گونه واسطه یا دلالی بین تولید کننده و مشتری وجود نخواهد داشت برای اطمینان از این کار خیلی راحت می توانید نرخ یک محصول مشابه را از این مجموعه و کارخانه دیگر استعلام نمایید بعد متوجه مستقیم خرید کردنتان خواهید شد. فقط توجه کنید که کیفیت بار باید یکسان باشد.

 

با توجه به اینکه این مجموعه در تاکستان است و محصولات همین منطقه را جهت فرآوری و بسته بندی استفاده می کند اما برخی از مشتریان این مرکز به دنبال خرید محصولی ارزان تر هستند که مناسب برای بازارهای نظیر عراق، سوریه، روسیه و اوکراین و بلاروس باشد. برای این مورد هم تدبیری اندیشیده شده است به این ترتیب:

 

چون کشمش تیزابی ملایر ارزانتر از محصول تاکستان است بار به صورت فله از باغداران و کشاورزان مناطق اشاره شده خریداری کرده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری و شستشوی آن انجام می گیرد که طبیعتاً بازار هدف مشخصی دارد. در حال حاضر که در اواخر آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت محصول تیزابی تاکستان کیلویی ۴۵ هزار تومان است در حالی که محصول ملایر کیلویی ۴۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما