عرضه عمده کشمش ممتاز کاشمر

عرضه عمده کشمش کاشمر و خلیل آباد خراسان با کیفیت ممتاز در این مرکز و سایت آغاز شده است و اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت این بار برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی هستید می توانید مستقیما آن را از کارخانه تهیه نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش ممتاز کاشمر

کشمش های ممتاز کاشمر

تقریباً نیمی از ایران در زمینه تولید انگور فعالیت دارند و تقریباً اکثر آنها به دنبال تولید کشمش هم هستند، اما همیشه مناطقی وجود دارند که در پیک تولید قرار دارند یعنی بیشترین سهم تولید کشمش را به خود اختصاص می‌دهند که باید به استان قزوین، استان همدان، استان آذربایجان شرقی، استان فارس و در انتها استان خراسان اشاره نمود.

 

در خراسان بیشترین مناطقی که در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند باید به قوچان، درگز، خلیل‌آباد و کاشمر اشاره نمود که محصولات این منطقه هم قابلیت فروش در بازار داخلی دارند و هم جهت صادرات از آن استفاده می شود.

 

اما مهم‌ترین شهر این استان باید به کاشمر اشاره کرد که در زمینه تولید کشمش سبز قلمی و کشمش زرد قلمی که مهمترین محصول این استان هم می باشد اشاره نمود و زمانی به حدی میزان صادرات این محصولات بالا بود که به این دو محصول کشیده، کشمش کاشمر اطلاق می شد.

 

این محصولات را در ایران در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی مشاهده می کنیم، وجود کارخانه های بسیاری در این استان به خصوص در شهرک صنعتی بردسکن کار فرآوری و بسته بندی آنها را انجام می دهند.

کشمش عمده کاشمر

عرضه مستقیم کشمش کاشمر

با وجود اینکه این مرکز و این مجموعه در استان قزوین فعالیت دارد و همانطور که مستحضر هستید در این استان تنها کشمش پلویی در رنگ های مختلف تولید می شود و طبیعتا محصول سبز و زرد قلمی موجود نیست حال باید برای تامین مشتریان کارخانه‌ های متعددی که در این استان هستند چه کار باید کرد؟

 

طبیعتا وقتی مشتری صادراتی نیاز به هر نوع محصول داشته باشد هر مجموعه و هر کارخانه باید تمام تلاش خود را جهت رفع نیاز مشتری خود انجام دهد و ممکن است حتی بدون ذره‌ای سود هم این مورد انجام گیرد که یکی از این محصولات کشمش سبز و کشمش زرد قلمی تولید کاشمر است.

 

به این صورت که وقتی سفارشی دریافت شد بار از کارخانه های کاشمر قبل از مرحله بسته بندی خریداری شده و در کارتون هایی که برای مرکز اشاره شده ارسال می شود کار بسته بندی آنها انجام می گیرد و این صورت از همان جا به سمت مشتری ارسال خواهد شد.

 

مورد بسیار مهم این است که دقیقا با همان قیمتی که آن کارخانه به مشتری قیمت می‌ دهند باید قیمت‌گذاری شود که با توجه به همکاری های صورت گرفته با کارخانه خراسان ممکن است حتی سودی برای کارخانه سفارش گیرنده که در هر شهری از ایران که باشد ممکن است لحاظ نشود اما همین که نیاز خریدارش تامین گردد این بهترین کار برای تولید کننده خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما