شرکت تولیدی کشمش صادراتی عمده

مدیر فروش شرکت تولید و بسته بندی کشمش صادراتی به صورت عمده در این سایت حضور دارد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را با کیفیت تازه و دست اول دارند می توانند از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان نیاز خود را تامین نمایند.

 

محصول تیزابی صادراتی تاکستان ⇓

کشمش صادراتی عمده

تولیدی انواع کشمش در تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش صادراتی در کشورمان محسوب می‌شود و تخصص این منطقه در زمینه تولید انواع کشمش پلویی است که در رنگهای زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود است.

 

محصولات این منطقه علاوه بر اینکه در بازار داخلی بسیار پرفروش هستند برای صادرات اگر مشتری به دنبال خرید جنس مرغوب و باکیفیت است قطعاً از تولیدات همین منطقه باید خرید خود را انجام دهد در غیر این صورت تولیدات ملایر هم موجود است که مناسب برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق، سوریه، اوکراین، بلاروس و مناطق زیادی در کشور روسیه می باشد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین شرکت تولید و بسته بندی محصولات را در اختیار دارد و محصولات خود را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف عرضه می کند و شمای مشتری می توانید قیمت این محصولات را درب کارخانه با کیفیت تازه استعلام و خریداری نمایید.

 

موضوع بسیار مهم این است که اگر شرایط صادرات کشمش را خودتان ندارید می توانید علاوه بر محول کردن تولید محصولات اشاره شده در این مرکز، صفر تا صد پروسه صادرات آن را نیز به عهده این مجموعه بگذارید تا کارهایی نظیر بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت آن را تا زمانی که به دست مشتری برسد انجام دهد.

محصول طلایی صادراتی تاکستان ⇓

شرکت کشمش صادراتی

 

قیمت کشمش صادراتی در زمستان ۱۴۰۰

در حال حاضر که در اواخر آذر ۱۴۰۰ هستیم و خود را برای زمستان این سال آماده می‌کنیم انواع کشمش از شرایط مناسبی جهت صادرات برخوردار نیستند چرا که قیمت آنها بی حساب و کتاب افزایش پیدا کرده و این افزایش باعث برهم زدن بازار علی‌الخصوص صادراتی آن شده است.

 

با این اوصاف این مجموعه همچنان در زمینه صادرات و یا فروش در بازار داخلی محصولات اشاره شده فعالیت دارد و دو محصول اصلی صادراتی آن یعنی کشمش تیزابی و کشمش طلایی در حال حاضر در بهترین کیفیت خود به ترتیب کیلویی ۴۵ هزار تومان و ۷۹ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

نکته بسیار مهمی که هر تاجر یا شرکت بازرگانی باید بداند این است که متاسفانه به علت افزایش بی رویه قیمت های انواع کشمش، باعث شده تا کارخانه داران قدیمی هم حتی که به کیفیت بار خود در گذشته تاکید زیادی داشتند از شروع فصل در میان محصولات خود بار کم‌کیفیت قاطی می‌کنند تا بتوانند محصولات خود را با قیمت رقابتی تری در بازار عرضه کنند.

 

لازم به ذکر است که برای صادرات در این مجموعه از کارتون های ۱۰ کیلویی خالص استفاده می شود که به صورت پنج لایه بوده و در انتهای عملیات بسته بندی کار شیرینک هم انجام می گیرد. از طرفی امکان پر کردن آنها در کارتون ۵ کیلویی برای مشتری هم وجود دارد اما در حال حاضر آنها را در بسته بندی سلفونی نمی توانید در این مجموعه تهیه کنید، شاید در آینده ای نزدیک.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما