خرید کشمش سایه خشک درجه یک + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

امکان خرید کشمش سایه خشک درجه یک با قیمت عالی و کیفیت تضمینی در مجموعه تولیدی کشمش آراد مهیا شده است و شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر همین مجموعه ارتباط تلفنی و یا قرار ملاقات حضوری داشته باشید.

کشمش سایه خشک

اگر قرار باشد کشمش را از نظر نوع تولید و خشک شدن تقسیم بندی کنیم باید بگوییم که انگورها یا به صورت طبیعی خشک می شوند و یا به صورت غیرطبیعی که با دخالت ماده دیگری این کار صورت می گیرد.

در زمینه خشک شدن غیرطبیعی می توان مثال مایع تیزاب را زد و یا حتی خشک کردن انگور توسط دستگاه های صنعتی که خیلی کم هم وارد ایران شده است نام برد. اما در زمینه طبیعی می توان این محصولات را به دو دسته تقسیم کرد که یا آن ها کشمش سایه خشک هستند و یا آفتاب خشک که موضوع بحث امروز راجع به همین محصول سایه خشک می باشد که همانطور که از نامش پیداست خشک شدن انگور در درون سایه می باشد.

کشمش سایه خشک

مشخصه کشمش سایه خشک

چون انگور در سایه خشک می شود به کشمش حاصل کشمش سایه خشک گفته می شود و مناسب برای مصرف کنندگانی است که به دنبال خرید جنس طبیعی می باشند تا با مصرف آن از خواص آن بهره مند گردند.

ظاهر این کشمش ممکن است نزدیک به کشمش تیزابی باشد که به آن گوگرد نزده اند و این ظاهر به علت این است که به آن آفتاب نخورده است چون وقتی نور آفتاب به انگور برخورد می کند، رنگ آن را تیره یا سرخ می کند.

ما این محصول سایه خشک را ممکن است هم در نمونه هسته دار موجود داشته باشیم و هم در نمونه های بدون هسته که به صورت کلی به صورت فله ای و در کیسه فروش آن انجام می گیرد تا کارتونی و فرآوری شده، هرچند ممکن است توسط کارگر کار تمیزشدن آن انجام گیرد.

مشخصه کشمش سایه خشک

خرید کشمش سایه خشک باکیفیت

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد یک مرکز بوجاری و بسته بندی انواع کشمش برای فروش در بازار داخل و صادرات در قالب بسته بندی کارتونی می باشد اما کشمش سایه خشک را نیز موجود دارد و امکان فروش آن به صورت فله ای و یا حتی کارتون شده را خواهد داشت.

شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش همین کارخانه نسبت به استعلام قیمت به روز از تولیدات تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان را داشته باشید.

خرید کشمش سایه خشک باکیفیت

قیمت کشمش سایه خشک در زمستان  ۱۴۰۱

در حال حاضر که در در اواخر زمستان ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش سایه خشک در صورت موجودی و تمیز شدن به کیلویی ۶۲ هزار تومان در نمونه بدون هسته و در نمونه هسته دار با قیمت ۵۱ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

این محصولات را می توانید هم به صورت حضوری درب کارخانه واقع در شهر تاکستان استان قزوین خریداری کنید و هم به صورت سفارش تلفنی که بار برایتان با باربری و یا اتوبوس ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما