خرید مویز ازبک سیاه

امکان اینکه در این مرکز مشتری بتواند خرید مویز ازبک سیاه رنگ را انجام دهد وجود داشته و این محصولات را که در کارتون های ۱۰ کیلویی بسته بندی می شود از طریق باربری به سراسر ایران ارسال شده و مشتری امکان خرید حضوری هم درب کارخانه خواهد داشت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مویز ازبک

مویز ازبک سیاه رنگ

مویز ازبک و مویز افغان دو نمونه محصول وارداتی کشورمان می باشند که سیاه رنگ و بی هسته است و مشتریان بسیار زیادی در کشورمان دارد و به علت اینکه تولید مویز سیاه بی هسته در کشورمان کم است اقدام به واردات این دو محصول اشاره شده می کنند.

 

از آنجایی که مویز هر چقدر سیاه تر باشد و هر چقدر کم هسته تر یا بی هسته باشد دارای خواص بیشتری است لذا مشتریان بیشتر مایلند این محصول را با ویژگیهای داده شده مصرف کنند که طبیعتاً قیمت آن نیز درخور خواهد بود تا جایی که در اواخر تیر ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو مویز ازبک در بهترین حالت ممکن به ۱۱۵ هزار تومان و قیمت هر کیلو مویز افغان در بهترین شرایط خود ۱۱۰ هزار تومان معامله می گردد.

 

به صورت کلی این محصولات یا از استان خراسان و شهر مشهد وارد کشور می‌شود یا از طریق دبی و حمل با لنج و به صورت فرآوری شده و کارتون شده که ۱۰ کیلویی خالص بوده وارد انبارهای واردکنندگان آن شده و عرضه آن را در بازار انجام می دهند.

 

به صورت کلی مویز ازبک طعم و ظاهری دلنشین تر از مویز افغان دارند و به همین جهت مشتریان آن نیز بیشتر است.

مویز ازبک سیاه

خرید مویز سیاه در ایران

دو محصولی که اشاره شدند به صورت سیاه رنگ هستند اما مناطقی از ایران هم می باشند که مویز سیاه را تولید می کنند که می توان به استان فارس و منطقه دشمن زیاری، شاهرود استان سمنان و سردشت استان کردستان اشاره نمود که محصولات آن که عموماً هم هسته دار هستند شامل مویز شانی و مویز سمرقندی می باشند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود اینکه کارخانه کشمش داشته و در زمینه تولید، بسته بندی و صادرات و نیز فروش آن در بازار داخلی فعالیت دارد اما چون مشتریان ثابت این مجموعه به دنبال خرید مویز هم هستند لذا برای تامین آنها نیاز است که انواع مویزی که در بالا به آن اشاره شد نیز در سبد محصولات آن وجود داشته باشد و امکان فروش آن هم باشد.

 

این مورد را در نظر داشته باشید محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد هم در قالب بسته بندی کارتونی که ۱۰ کیلویی است و ممکن است طرح دار باشد یا سفید و بدون طرح، به فروش برسد و یا در کیسه و گونی که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی آن انجام می گیرد.

 

لازم به ذکر است از آنجایی که هر چیزی در ایران نوسانی است و عموما رو به افزایش قیمت گام بر می‌دارد قیمت این محصولات نیز ممکن است به روز یا هفتگی یا ماهانه تغییر کند پس جهت خرید آن باید به لحظه استعلام قیمت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما