خرید مستقیم کشمش مویز هسته دار

کشمش از دسته خشکبار است و از خشک شدن میوه انگور حاصل می شود و بر اساس نوع انگور و نحوه خشک شدن انواع مختلفی دارد که همگی سرشار از خواص شگفت انگیز هستند. کشمش مویز از دانه های سیاه انگور حاصل می شود و انواع هسته دار و بدون هسته آن از اجزای اصلی آجیل و خشکبار به شمار می رود. خرید مستقیم کشمش مویز هسته دار از کشاورز و تولیدکننده آن با قیمت بسیار ارزان تر انجام می شود.

خرید مستقیم کشمش مویز هسته دار

کیفیت انواع کشمش مویز هسته دار

کیفیت انواع کشمش مویز هسته دار کشمش مویز از دانه های سیاه و درشت انگور حاصل می شود که از لحاظ خواص از انواع دیگر کشمش سر تر می باشد. مویز در دو نوع هسته دار و بی هسته وجود دارد. نوع هسته دار آن از انگور فخری و بدون هسته از انگور شاهانی به دست می آید.

 

کیفیت انواع کشمش مویز هسته دار به نحوه تولید آن و کیفیت انگور بستگی دارد.  هر چه انگور درشت تر و گوشت دار باشد مویز بهتری حاصل می شود. مویز به سه شکل آفتابی، تیزابی و سایه خشک تولید می شود. نوع آفتابی و سایه خشک آن کاملا ارگانیک است، چون هیچ ماده شیمیایی در خشک کردن انگور نقش ندارد، اما مویز تیزابی با ماده تیزاب خشک می شود و طبیعی نیست. برای همین انواع آفتابی و سایه خشک این محصول از سوی مصرف کننده تقاضای بیشتری دارد.

 

کشمش مویز هسته دار سرشار از انواع ویتامین، پروتئین، کلسیم، فیبر و مواد مغذی دیگر است و مصرف آن درمان معجزه آسای بسیاری از بیماری ها می باشد و ارزش غذایی بی اندازه ای دارد.

بررسی قیمت کشمش مویز هسته دار

بررسی قیمت کشمش مویز هسته دار قیمت کشمش مویز به انواع آن، نحوه تولید انگور و نحوه خشک کردن آن، شکل ارائه آن به صورت فله یا بسته بندی و سورت شدن کشمش بستگی دارد. انگوری که در تولید آن کود و سم شیمیایی استفاده نشده باشد و همچنین انگور های دیمی بسیار  شیرین و خوشمزه هستند، بنابراین مویز حاصل از آن ها نیز با کیفیت تر می شود.

 

فروش مویز هسته دار گوشتی و ارگانیک و پاک شده بدون دم و شاخه در نمایندگی های انحصاری فروش آن به صورت مستقیم با قیمت ارزان انجام می شود. شما می توانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید و اگر امکان خرید حضوری ندارید، می توانید سفارش خود را در سایت های اینترنتی این نمایندگی ثبت کنید و در اسرع وقت این خشکبار خوشمزه و درجه یک را تحویل بگیرید. قیمت عمده این محصول نسبت به نوع بسته بندی آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما