خرید مستقیم از کارخانه تولید کشمش زرد طلایی

به این علت که مجموعه تولیدی کشمش آراد، کارخانه تولید انواع کشمش از جمله کشمش زرد طلایی می باشد شما می توانید خرید مستقیم و بدون واسطه از آن داشته باشید و محصولات را علاوه بر اینکه با قیمت ارزان تری تهیه کنید، کیفیت آنها نیز تازه و دست اول خواهد بود.

خرید کشمش طلایی

کارخانه تولید انواع کشمش مجموعه آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش داشته و انواع این محصولات را تولید، فرآوری و بسته‌ بندی می‌ کند و یا برای فروش در بازار داخلی در کارتون های مخصوص به خود و یا امر صادرات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص در انبار خود ذخیره خواهد کرد.

 

تولیدات این مرکز عموماً از منطقه تاکستان استان قزوین که از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌شود خواهد بود اما برای تامین مشتریان خود به کشمش هایی که در این منطقه تولید نمی‌شود ناچار است بار را به صورت فله از مناطقی نظیر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و یا کاشمر و خلیل آباد استان خراسان و نیز مناطقی از استان فارس خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری را روی آن انجام دهد.

 

از جمله محصولاتی که به صورت فله آنها را از مناطق دیگر خریداری می کند کشمش زرد طلایی و کشمش سبز و زرد قلمی می باشد که این محصولات را وقتی مشتری خود آنها را طلب می‌کند برای ایشان با بهترین کیفیت ممکن و آماده و تحویلشان خواهد داد.

کارخانه کشمش طلایی

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

شما در این مرکز این امکان را دارد که به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش خرید محصول مورد نیاز خود را انجام دهید که یا می‌تواند تحویل درب کارخانه باشد یا تحویل لب مرز و یا اینکه اگر خارج از کشور بودید و سفارش خود را ثبت نمودید در همان کشور بار به شما تحویل داده خواهد شد.

 

این مرکز علاوه بر اینکه تولید و فرآوری کشمش های صادراتی را در برنامه دارد که از آن جمله می توان به همین کشمش زرد طلایی، کشمش تیزابی و کشمش سبز قلمی اشاره نمود می‌تواند پروسه صادرات آنها نظیر گمرک، بهداشت و استاندارد آنها را نیز انجام دهد تا بار بدون مشکل و پلمپ شده از مرز عبور کند.

 

شماره تماس مدیر فروش مجموعه در صفحات این سایت قرار داده شده است، سعی کنید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط گرفته و هرگونه مشاوره و یا سوالی در مورد محصولات مورد نظر خود داشته باشید با ایشان در میان بگذارید.

 

اما یک مورد مهم باقی می‌ماند و آن این است که:

برخی از مشتریان که چه در داخل و چه در خارج از کشور حضور دارند به ما می‌گویند که قصد ما همکاری طولانی مدت است به همین منظور نیاز داریم که کشمش ها در کارتون‌ هایی که اطلاعات تماس و برند ما روی آن حک شده خریداری کنیم. این اطمینان را به شما می دهیم که این کار انجام پذیر است و تمام پروسه آن را از صفر تا صد، خودمان انجام می‌دهیم تا وقتی که بار به دستتان رسید تمام اطلاعات شرکت و یا شخص شما بر روی کارتون درج شده تا از مشتری خود دور نخورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما