خرید عمده کشمش غیر تیزابی

در شهرهای مختلف ایران از جمله تاکستان، ملایر، کاشمر و … باغ های وسیع انگور وجود دارد که حجم قابل ملاحظه ای از این انگورها به کشمش تبدیل می شوند و در داخل و خارج از کشور ارائه می گردند. کشمش به روش های مختلفی تولید می شود که یکی از بهترین نمونه های آن کشمش غیر تیزابی است که به دلیل خواص فراوان و کیفیت مرغوب مورد توجه مشتریان زیادی واقع شده است.

خرید عمده کشمش غیر تیزابی

مشخصه مهم کشمش غیر تیزابی

مشخصه مهم کشمش غیر تیزابی مشخصات کشمش غیر تیزابی چیست؟

این کشمش دارای رنگی قهوه ای بوده و مزه و طعم بسیار مطلوبی دارد همچنین به روش کاملا طبیعی تهیه می شود که بسیار پرخاصیت است. کشمش غیر تیزابی به روش آفتابی و به صورت ارگانیک تهیه می شوند و به روش سایه خشک و آفتاب خشک این محصول تولید می شود.

در آفتاب خشک که انگورها را به مدت ۲ الی ۳ هفته جلوی نور خورشید پهن می کنند تا کاملا خشک شده و تبدیل به کشمش شود و در روش سایه خشک انگورها در محیطی سر بسته و در سایه خشک می کنند و کشمش آفتابی بیشتر برای مصارف خوراکی و پلویی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کشمش غیر تیزابی به دلیل استفاده نکردن از هیچ گونه مواد افزودنی در خشک شدن آن دارای خواص فراوانی است و ارزش غذایی بالایی دارد و از خواص این محصول ارزشمند می توان به مواردی نظیر پیشگیری از پوکی استخوان، دارا بودن انواع املاح مغذی و آنتی اکسیدان و فیبر، پیشگیری از سرطان، کاهش کلسترول، برطرف کردن استرس، تقویت دستگاه گوارش، تقویت اعصاب و بینایی، رفع اسپاسم و گرفتگی عضلانی، خوشبو کننده دهان و … اشاره کرد.

جدیدترین قیمت کشمش غیر تیزابی

جدیدترین قیمت کشمش غیر تیزابی جدیدترین قیمت کشمش ارگانیک یا غیر تیزابی به شرایط مختلفی وابسته است و مواردی نظیر نوع کشمش، روش خرید، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، روش تولید، میزان عرضه و تقاضا و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند. با تماس با کارشناسان همین سایت ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی های آنها برای خریدی سریع تر و آسان تر بهره مند شده و در صورت خرید و ثبت سفارش، محصول به نشانی شما ارسال می گردد و در وقت و هزینه رفت و آمد نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما