خرید عمده کشمش سبز تازه

امکان خرید عمده و جزئی کشمش سبز و زرد تازه از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی وجود دارد و مشتریانی که به دنبال تامین این محصولات با بهترین قیمت هستند می توانند با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط تلفنی بگیرند.

 

خرید کشمش سبز

تولید کشمش سبز و زرد پیکامی در ایران

مناطق مختلف در ایران به علت دارا بودن انگورهای متفاوت از نظر ظاهر و میزان قند و یا اینکه هسته دار باشد یا بدون هسته دارای کشمش های متفاوتی هستند و همین تنوع کشمش های ایران باعث شده ایران یکی از صادرکنندگان اصلی انواع این محصولات در دنیا محسوب گردد.

 

هر چند که به علت بی عرضگی مسئولین اقتصادی چند سالی است که وضعیت صادرات کشمش در ایران اصلا مناسب و مساعد نیست و زمانی که سفارش های سنگین را خریداران خارجی می دادند به نوعی گذشته و در حال حاضر به این صورت نیست و حتی برخی از کارخانه ها به حالت نیمه تعطیل در آمده اند.

 

اما منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی یک نوع منحصر به فرد و خاص این محصولات را در اختیار دارد که در واقع همان کشمش سبز و کشمش زرد قلمی می باشد که دارای ظاهری کشیده است و از مایع تیزاب برای خشک کردن آن استفاده می کنند.

 

ما این محصولات را با نام کشمش آجیلی می شناسیم و عموما در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی در بازار ایران و یا امر صادرات مورد استفاده قرار می گیرد، لازم به ذکر است به هر دو محصول اشاره شده گوگرد هم می‌زنند که ممکن است میزان آن بین صفر تا ۱۰۰ متغیر باشد.

کشمش سبز عمده

خرید کشمش سبز و زرد تازه

به صورت کلی فصل کشمش از اوایل مهر هر سال شروع می‌شود و تا مهر سال بعد هم ادامه پیدا می‌کند پس طبیعتا شما هر چقدر محصول را در ابتدای فصل خریداری کنید کشمش تازه و دست اول به دستتان می رسد و به همین جهت هم هست که فصل پاییز و زمستان فصل تجارت و صادرات می باشد.

 

وجود کارخانه‌های بسیاری در شهر کاشمر و خلیل آباد به خصوص در شهرک صنعتی بردسکن کار فرآوری و بسته‌بندی این محصولات را انجام می دهند که دارای خط تولید مخصوص به خود است و عموماً این محصولات شسته نمی شوند چون وقتی که باغدار قرار است که انگور را تبدیل به کشمش کند در مجاورت زمین قرار نمی دهد و از بارگاه آویزان کرده تا کار خشک شدن آن در آفتاب یا سایه انجام گیرد.

 

در مجموعه تولیدی کشمش آراد هم با وجود اینکه در تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه تولید کننده کشمش سبز و زرد پیکامی نیست اما برای تامین مشتریان خود این محصولات را درب کارخانه های استان خراسان به مشتری خود تحویل می دهد.

 

به این صورت که محصول را در خط تولید آن مراکز تولیدی خریداری کرده و کارتون های خود را به آنجا می فرستد تا محصول را در آن کارتون ها پر کند و به این صورت با همان نرخی که آن کارخانه به مشتری خود قیمت می دهند به مشتری خود قیمت خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما