خرید ارزان مویز شیرازی صادراتی

مویز شیرازی یکی از انواع مویز در خانواده کشمش ها است. مویز خاصیت های فراوانی دارد که مصرف مکرر آن موجب جلوگیری از آلزایمر و بسیاری از بیماری ها می شود. مویزها در بازار به صورت کارتنی، کیسه ای و نایلونی عرضه می شود و خرید عمده ای ان ارزان تر می باشد. کشمش مویز یکی از کالاهای مهم صادراتی شیراز است.

خرید ارزان مویز شیرازی صادراتی

نکات مهم در خرید مویز شیرازی

نکات مهم در خرید مویز شیرازی

مویز نوعی انگور سیاه خشک شده می باشد. مویز همان کشمش است ولی درشت تر و سیاه و مقوی تر از سایر گونه ها که در بازار موجود هست. مویز برای مادران شیرده، کودکان و سالخوردگان توصیه می شود. مویز در فرآیند خشک شده خاصیت خود را حفظ می کند و نیرو بخش است. مویزهایی که از انگور های قرمز و انگور گوشتی، بی دانه و سیاه حاصل می شود پر خاصیت تر هستند در واقع هرچه رنگ آن تیره تر باشد به جلوگیری از آلزایمر مفید تر است.

 

کشمش مویز خواص گوناگونی دارد. مصرف آن می تواند از غلظت خون بکاهد و به سرعت حرکت خون و قدرت پمپاژ قلب یاری برساند. مصرف مویز مانع از انباشته شدن پلاکت های خون و لخته شدن آن در رگ ها می شود. مویز سرشار از ویتامین های A, B, E است و در تقویت مغز و اعصاب برای فهم مطالب و درک بهتر موثر است. و به دلیل داشتن کالری فراوان برای کودکان در حال رشد مفید است. مویز اثر نیرو بخشی خود را در افراد گرم مزاج بیشتر نشان می دهد.

 

در ترکیبات شکل دهنده مویز املاحی مانند کلسیم، فسفر و پتاسیم فراوان وجود دارد. مویز های پر گوشت، کم دانه یا بی دانه از بهترین و پر خاصیت ترین نوع آن ها است مویز های دانه دار و کم گوشت مرغوبیت لازم را ندارند. از خرید مویز های درباز و غیر بهداشتی خودداری کنید بلکه از مویزهایی که دارای بسته بندی، تاریخ مصرف و دارای مجوز وزارت بهداشت هستند خریداری کنید. کسانی که علاقه به خوردن چای دارند بهتر است به جای استفاده از قند، مویز را مصرف کنند چون PH دهان را حفظ می کند و به دلیل خاصیت ضد باکتریایی که دارد دندان ها را از پوسیدگی نجات می دهد.

بررسی قیمت مویز شیرازی صادراتی

بررسی قیمت مویز شیرازی صادراتی

مسافرانی که برای گردش به شیراز می روند می توانند با مراجعه به مراکز تولید، سایت ها و حذف واسطه ها مویز مرغوب، خالص و با قیمت مطلوب خریداری کنند. ایران در رابطه با صادرات کشمش و مویز رتبه سوم در جهان را داراست. این محصول شهر شیراز یکی از بهترین و مرغوب ترین مویز های بی دانه است که با خرید مستقیم از تولید کنندگان قیمت کشمش مویز شیرازی ارزان تر در می آید.

 

در شیراز اکثر کشمش ها و مویز، دیمی فرآوری می شود و ارگانیک است. به خاطر طعم شیرینی که دارد کودکان در خوردن آن اشتیاق بیشتری نشان می دهند. خریداران عزیز برای خرید مویز شیرازی باید به نکاتی مانند رنگ، گوشتی وبی دانه بودن، درشت و تازگی آن ها توجه داشته باشند. سالانه این نوع از خشکبار به صورت عمده به خارج از کشور صادر می شود که ارز آوری چشم گیری داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما