تولید کنندگان مویز شاهرود صادراتی

مویز خشکباری است که بر اثر خشک کردن انگور درشت تهیه می شود، این خشکبار پرخاصیت و لذیذ برخلاف دیگر کشمش ها درشت است و پرطرفدار تر. یکی از شهر های که مرکز تولید مویز است و مویزی با کیفیت و لذیذ تولید می کند شاهرود است.

 

اکثر مویز ها بی دانه هستند و از انگور های درشت بی دانه تهیه می شوند. حال می‌خواهیم در مورد انواع مویز بی دانه شاهرود اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

تولید کنندگان مویز شاهرود صادراتی

خصوصیات ویژه مویز شاهرود صادراتی

خصوصیات ویژه مویز شاهرود صادراتیکشمش مویز ها از بهترین و تازه ترین انگور ها سیاه تولید می شود و به روش های گوناگون خشک ‌می شوند، مویز ها را می توان به روش آفتانی، یعنی براثر نور خورشید، روش تیزابی،یعنی با محلول تیزاب و یا مکانیزه، خشک کرد. مویز ها سرشار از خواص هستند و بر اثر خشک شدن هیچ یک از خواص آن کاهش پیدا نمی کند بلکه افزایش نیز می یابند. مویز سرشار از ویتامین های A, B, C  کلسیم، پتاسیم، منیزیم، منگنز، آهن، روی ، مس، امگا ۳، امگا ۶، فسفر و.. است.

 

کشمش مویز از بروز بسیاری از سرطان ها جلوگیری می‌کند، از بروز بیماری های قلبی جلوگیری می‌کند و باعث درمان بیماری های قلبی و همچنین عروقی می شود، به دلیل داشتن کلسیم، از بروز پوکی استخوان جلوگیری می کند و به تقویت و رشد بهتر استخوان ها و مفاصل کمک چشمگیری می کند، به درمان کم خونی کمک کرده و برای کودکان بسیار مفید است و مانع از ابتلا به کم خونی در جوانی می شود، مصرف مویز در جوانی، از بروز آلزایمر در سنین پیری جلوگیری می کند، مویز باعث تصفیه خون می شود و سموم بدن را دفع می کند بنابراین موجب از بین رفتن لک و آکنه ها می شود، مویز باعث تاخیر پیری می شود و به درمان چین و چروک پوست و کاهش آن کمک می‌کند، مویز باعث تقویت فولیکول های مو می شود، بنابراین به تقویت مو و کاهش ریزش مو کمک می‌کند، مصرف مویز در دوره جوانی از سفید شدن مو ها در میانسالی جلوگیری می کند، مویز فشار خون را تنظیم کرده و کلسترول بد را کاهش می دهد و باعث سفید و تقویت دندان ها می شود.

ادرات انواع مویز شاهرود بی دانه

صادرات انواع مویز شاهرود بی دانه شرکت ما از برترین تولید کنندگان کشمش مویز شاهرود می باشد با استفاده از نیرویی کار آمد و بهره برداری از بهترین باغ های انگور سیاه، و به روز ترین تکنولوژی، مویزی پر خاصیت و با کیفیت تولید کرده است.

شما می توانید برای اطلاع از نحوه تولید، فروش و قیمت محصولات ما، به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید، و در صورت تمایل به مراکز فروش ما مراجعه کنید و با مشاهده محصولات، خریدی با کیفیت با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما