تولید انبوه کشمش طلایی ملایر

تولید و فرآوری انبوه کشمش طلایی ملایر و ملکان در این مرکز با دستگاه های به روز مانند سورتینگ لیزری انجام می گیرد و مشتریانی که قصد صادرات آنها را دارند می توانند با این کارخانه وارد همکاری و مذاکره شوند.

تولید کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی مناسب برای صادرات

در این مرکز کشمش طلایی که یکی از بهترین محصولات صادراتی کشور می باشد با دستگاههای به روز در خط تولید به مانند سورتینگ لیزر تولید می گردد و تاجران و شرکتهای بازرگانی که به دنبال خرید این محصولات با بهترین کیفیت ممکن می باشند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت کنند.

 

دو منطقه در ایران هستند که کشمش طلایی را که به آن کشمش انگوری هم گفته می‌شود در حجم وسیعی تولید می‌کنند که یکی بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است و دیگری ملایر استان همدان. جالب آنکه مشتریان این محصولات هم به دو دسته تقسیم می شوند یا بار باکیفیت و لوکس می‌خواهند و یا بار ارزان قیمت که طبیعتاً کیفیت پایین تری هم خواهد داشت.

 

محصولات استان آذربایجان شرقی کیفیتی بسیار بالا دارند و طبیعتاً قیمتی در خور و محصولات استان همدان هم ارزان قیمت با کیفیتی متوسط محسوب می شود که هر دوی این محصولات در این مرکز یعنی کارخانه تولیدی کشمش آراد فرآوری و بسته بندی می گردد تا نیاز دو دسته از مشتریان تامین گردد.

 

لازم به ذکر است که این مجموعه در تاکستان استان قزوین واقع شده و برای تامین این نوع بار نیاز است که به صورت فله از باغداران دو منطقه اشاره شده محصول را خریداری و در مرکز تولیدی خود در حجم انبوه کشمش طلایی را تولید کنند.

تولید کشمش ملایر

خرید کشمش طلایی در این مرکز

شما برای خرید کشمش طلایی نیاز است که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی بگیرید، در حقیقت برای جلوگیری از اتلاف وقت هم برای شما و هم برای این مجموعه، شماره تماس مدیریت فروش را قرار داده ایم تا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را اعم از قیمت روز، نوع بسته بندی، شیوه های ارسال، نحوه تسویه، کیفیت بار و غیره را از ایشان دریافت نمایید.

 

وقتی که تمام این موارد را بررسی کردید و اصطلاحاً دیدید که برایتان به صرفه است میزانی نمونه هم دریافت می کنید و اگر کیفیت هم تایید شد مقداری بیعانه از شما جهت سفارش دریافت می گردد که این پرداخت می‌تواند حضوری درب کارخانه باشد و یا غیر حضوری. چون نیمی از مشتریان صادراتی این مرکز خارج از کشور هستند و امکان پرداخت حضوری را نخواهند داشت.

 

حال به عنوان مثال کشمش طلایی یا همان کشمش پلویی زرد رنگ که آماده و بسته بندی شد تمامی مجوزهای گمرک، استاندارد، بهداشت و هماهنگی با شرکت ترانزیت جهت حمل بار از طرف این مرکز برایتان انجام می‌شود (البته هزینه های آن هم طبق فاکتور دریافت می گردد)، تمامی این اسناد برایتان فکس یا ایمیل می گردد اگر نوع خریدتان غیر حضوری است پس از مشاهده این موارد تسویه خود را انجام می دهید ولی اگر خریدتان حضوری است در کارخانه اقدام به تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما