بازار خرید کشمش پلویی ملایر سیاه

ملایر یکی از قطب های تولید کننده کشمش پلویی در کشور است که سالانه میزان زیادی کشمش را وارد بازار فروش می کند که اتفاقا بازار خرید خیلی خوبی هم دارد. کشمش پلویی ملایر به صورت آفتاب خشک تولید می شود و برای تهیه آن از انگورهای شیرین و رسیده که کاملا سالم هستند استفاده می کنند به دلیل اینکه در فرآیند خشک کردن کشمش پلویی از مواد افزودنی استفاده نمی شود لذا این دسته از کشمش ها دارای طعم و مزه خوب و در کل بسیار با کیفیت می باشند و رنگ آنها قهوه ای تیره می باشد و دارای خواص مفید فراوانی هستند.

بازار خرید کشمش پلویی ملایر سیاه

عوامل موقر بر کیفیت کشمش پلویی ملایر

عوامل موقر بر کیفیت کشمش پلویی ملایر کیفیت کشمش پلویی تحت تاثیر عوامل زیادی به شرح ذیل می باشد:

 

در اولین مرحله باید انگورهایی انتخاب شوند که کاملا طبیعی و ارگانیک باشند و دارای شیرینی مناسبی باشند در مرحله بعدی باید انگورهای آماده شده با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشو داده شوند سپس آنها را در یک فضای باز زیر نور مستقیم خورشید آویزان کرد و برای جلوگیری از ایجاد آلودگی و گرد و غبار روی آنها و همچنین جلوگیری از ورود حشرات به داخل آنها از یک تور نازک برای پوشاندن کشمش ها استفاده می کنند که رعایت این نکات برای زمان خشک کردن آنها می باشد.

 

حال باید یک سری نکات دیگر ضمن نگهداری از آنها رعایت شود تا کیفیت خوبی داشته باشند مثلا باید وقتی که کشمش ها به طور کامل خشک شدند آنها را به انبار منتقل کرد تا کپک نزنند و دمای و رطوبت محیط نگهداری باید مناسب باشد و در آخر اینکه باید از ظرف های مناسبی برای بسته بندی کردن کشمش استفاده شود که بتواند طعم و بو و کیفیت کشمش را طی مدت زمان نگهداری حفظ کند.

 

با انجام تمام موارد گفته شده می توان از کشمش با کیفیت همیشه استفاده کرد که علاوه بر مصرف آن در طبخ غذا می توان از آن در تهیه کیک و شیرینی و نیز به صورت تنهایی بهره فراوانی برد.

مراکز توزیع کشمش پلویی ملایر

مراکز توزیع کشمش پلویی ملایر

در حال حاضر توزیع کشمش پلویی ملایر در سراسر کشور انجام می گیرد که از طریق مراکز زیادی مثل فروشگاه های عرضه مواد غذایی و همچنین از طریق مراکز فروش انواع آجیل و خشکبار نیز توزیع می شود به همین دلیل امروزه دسترسی به کشمش پلویی ملایر این روزها از طریق این مراکز خیلی راحت شده است. کشمش پلویی از جمله کشمش هایی است که سالم و مفید هستند زیرا در تهیه آنها از مواد افزودنی مثل تیزاب استفاده نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما