خرید کشمش آفتابی در ساری

اگر در شهر ساری فعالیت دارید بنکدار یا مرکز پخش هستید و به دنبال خرید کشمش آفتابی آن هم با کیفیت درجه یک از تولیدات ممتاز تاکستان قزوین و ملایر همدان می‌ باشید باید بدانید که امکان خرید این محصول چه آن را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشید و چه کارتون شده می‌ خواهید می‌ توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش آراد خرید خود را انجام دهید.

کشمش آفتابی

اگر قرار باشد یک محصول را نام ببریم که بیشترین میزان تولید را در بین انواع کشمش در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد قطعاً باید نام کشمش آفتابی یا آفتاب خشک را بیاوریم چون برای خشک کردن انگور از نور آفتاب استفاده می‌ گرددو به همین دلیل به این نام شهرت یافته است و در واقع چون برای تولید آن هیچ هزینه‌ ای باغدار و کشاورز انجام نمی‌ دهد بیشترین میزان تولید را نیز به خود اختصاص می‌ دهد هرچند در طی مدت زمانی که انگور تبدیل به کشمش می‌ شود که برابر با ۱۵ روز است باید کنار بار نگهبانی دهد تا دچار دستبرد نشود از طرفی اگر طی این مدت زمان، باران ببارد خسارت‌ های زیادی را به بار باغدار وارد خواهد آورد.

در واقع نوع مصرف این کشمش بر دو دسته تقسیم می‌ شود و به همین جهت هم مشتریان بسیاری در داخل کشور دارد و توجه داشته باشید چون از مایع نگهدارنده ای نظیر تیزاب در آن استفاده نمی‌ گردد مناسب صادرات نیست چون تاریخ انقضای کوتاهی دارد و فقط جهت فروش در بازار داخل از آن بره‌ مند می‌ گردند.

  1. برخی از مشتریان محصول آفتابی آن را به صورت کارخانه نرفته یا همان بار باغدار می‌ خواهند که نهایتاً دستچین شده دست کارگر باشد، مصرف این عزیزان آبگیری بوده که اکثراً تولید الکل می‌ باشد تا سرکه و یا شیره کشمش.
  2. اما اگر همان بار باغدار را به کارخانه‌ ها بیاورند و کارهای بوجاری و فرآوری را روی آن صورت دهند، کارهایی نظیر دم گیری، شستشو کردن، روغن زنی و سورت کردن تبدیل به محصولی می‌ شود که به آن پلویی آفتابی می‌ گویند محصولی که در قالب بسته‌ بندی کارتونی در کشورمان عرضه شده و جهت تولید کیک و کلوچه و شیرینی، استفاده در سالاد و علی الخصوص جهت طبخ در کنار برنج بسیار مورد استفاده ایرانیان قرار می‌ گیرد.

پلویی آفتابی ⇓

کشمش آفتابی

کشمش آفتابی در ساری

به صورت کلی استان‌ های شمالی کشورمان بیشترین میزان خرید آفتابی را در کشورمان در اختیار دارند و بازار بسیار مهمی برای این محصولات به شمار می‌ رود هرچند در استان‌ های دیگری نظیر تهران و البرز هم در حجم قابل توجهی کشمش آفتابی چه به صورت کیسه‌ ای که برای مصارف آبگیری است چه به صورت کارتون شده که به آن پلویی می‌ گویند عرضه این محصولات از مناطقی نظیر تاکستان قزوین و ملایر همدان انجام می‌ گردد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان استان قزوین هم واقع شده است از تولیدکنندگان انواع کشمش آفتابی در هر دو حالت بالا می‌ باشد ویژگی منحصر به فردی که این مجموعه دارد این است که به صورت مستقیم می‌ توانید با کارخانه وارد معامله شوید نه اینکه مثل خیلی از سایت‌ های اینترنتی و تمامی پیج‌ های اینستاگرامی که واسطه و دلال هستند خرید خود را انجام دهید. در این مجموعه این امکان به شما داده می‌ شود که حضوری به کارخانه بیایید و پس از مشاهده بار اقدام به خرید داشته باشید البته لازم به ذکر است که بدانید عموماً مشتریان آبگیری به کارخانه نمی‌ آیند اما آن‌ هایی که به صورت کارتونی، پلویی خریداری می‌ کنند در پاره‌ ای مواقع به کارخانه آمده و خرید خود را حداقل در پارت اول به صورت حضوری انجام می‌ دهند.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

خرید کشمش برای مصارف آبگیری که در کیسه و در گونی بسته‌ بندی می‌ شود از بازه ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر است اما اگر محصول پلویی را بخواهید در قالب کارتون بسته‌ بندی شده که ۵ لایه است و هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون خواهد بود که البته در کارخانه‌ های ملایری به صورت ۸ کیلو خالص به دست مشتری بار می‌ رسانند یعنی یک کیلو وزن کارتون که با هم ۹ کیلو محاسبه می‌ شود. البته در این مجموعه برای تامین نیاز برخی از مشتریان که به دنبال خرید کارتون ۸ کیلو خالص هستند هم این کار صورت می‌ گیرد ولی به صورت کلی و پیش فرض تمامی کارتون‌ های این مجموعه ۸.۵ کیلو خالص هستند.

آفتابی دستچین شده باغدار ⇓

کشمش آفتابی در ساری

خرید و قیمت کشمش آفتابی

در حال حاضر که در نیمه دوم تیر ۱۴۰۳ هستیم قیمت انواع کشمش کاملاً ثبات دارد و به مانند شرایط بعد از عید نوروز یا آبان ماه نیست که روزانه قیمت‌ ها بالا می‌ رفت به حدی قیمت‌ ها بالا رفته که بازار کاملا شل شده و اصلاً داغ نیست حتی همیشه ما قبل از محرم میزان سفارش بسیار زیادی داشتیم ولی امسال اصلاً به این صورت نیست و سفارشات به کمترین میزان خود حداقل طی ۱۰ سال اخیر رسیده است.

هر دو محصولی که در بالا به آن اشاره شد در این مجموعه موجود است و شما می‌ توانید کشمش آفتاب خشک دستچین شده باغدار را که کاملاً تمیزشده است به صورت پکتین‌ دار و شسته نشده و البته بدون هسته کیلویی ۹۸ هزار تومان خریداری کنید حال نمونه کشمش پلویی تاکستان که بالاترین کیفیت ممکن این محصول در کشورمان به شمار می‌ رود در قالب کارتون هشت و نیم خالص و به صورت خرید نقدی یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان که اگر بخواهید نمونه ملایری را در قالب کارتون ۸ کیلویی خریداری کنید یک میلیون تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تولید کشمش پلویی ملایر علاوه بر اینکه قیمت فله منطقه ملایر ارزان‌ تر از تاکستان است بلکه بر روی خط تولید میزان افت پایینتری هم روی محصول اعمال می‌ کنند که باید بدانید بر روی جنس تاکستان در این مجموعه ۲۳ درصد افت می‌ زنند و برای تولید محصول ملایری ۱۸ درصد و در انتها چون بسته‌ بندی به صورت ۸ کیلو خالص است نسبت به هشت و نیم کیلو خالص تاکستان قیمت خروجی کشمش نیز بسیار پایین‌ تر خواهد شد.

کشمش عسکری دانه دار که این محصول هم برای آبگیری مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

خرید و قیمت کشمش آفتابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما