پیش بینی قیمت انواع کشمش در مهر 1403

چه باغدار و کشاورز هستید و چه تولیدکننده و کارخانه‌ دار و چه خریدار و مشتری باید بدانید که قیمت انواع کشمش در مهر 1403 به چه صورتی خواهد بود  و ما در اینجا پیش بینی می‌ کنیم که این نرخ تا چه حدودی تعیین خواهد شد، تخمین قیمتی که می‌ توان بسیار روی آن حساب کرد.

کارخانه کشمش آراد

ابتدا باید این مجموعه را بشناسید مجموعه‌ ای که از سال 1394 شروع به فعالیت کرده و از همان ابتدا با تولید و فروش مستقیم محصولات خود سهم قابل توجهی از بازار داخل و صادرات را به خود اختصاص داده است، کارخانه ای که از همان ابتدا با ایجاد سایت‌ های متفاوت علاوه بر بازاریاب های حضوری و فروش سنتی، سعی در جذب مشتریان علاوه بر بازار داخل در امر صادرات نیز داشته و تاکنون موفق شده به خریدارانی بار بفروشد که حتی یک بار هم کارخانه را از نزدیک ندیده اند.

جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش کارخانه که وظیفه ارتباط با مشتریان را بر عهده دارد پاسخگوی نیاز مشتریان است و مشتری چه خریدار باشد و چه نباشد می‌ تواند نیازش را به اطلاعات در مورد انواع کشمش در همین مجموعه تامین نماید و شماره تماس های ایشان در تمامی صفحات سایت قرار گرفته تا شما بتوانید هم به صورت ارتباط تلفنی و هم ارتباط در یکی از شبکه‌ های اجتماعی نیازتان را به موارد گفته شده تامین نمایید.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

این کارخانه در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده یا بهتر است بگوییم شهرک صنعتی خرمدشت این شهر و امکان خرید حضوری را به تمامی مشتریان داده تا خیالشان از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوند راحت شود. اما پیش بینی که در مورد قیمت انواع کشمش می‌ کنیم فقط مربوط به منطقه تاکستان استان قزوین نیست و دربرگیرنده تمامی مناطق تولیدکننده انگور و کشمش در کشورمان می‌ باشد اما تولیدات این کارخانه بر پایه تولید انواع کشمش پلویی می‌باشد محصولاتی که در قالب رنگ‌ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ موجود بوده  و برخی از آنها فقط جهت فروش در بازار داخل کاربرد دارند و برخی دیگر فقط برای صادرات، محصولی هم پیدا می‌ شود که هم جهت فروش در بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و هم جهت صادرات مانند کشمش تیزابی یا همان پلویی کهربایی رنگ.

محصول پلویی تیزابی که هم در بازار داخل و هم صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

کارخانه کشمش آراد

پیش بینی قیمت انواع کشمش در مهر 1403

چرا می‌ گوییم مهر 1403 چون شروع فصل کشمش در کشورمان است و وقتی که شهریورماه انگور را چید تصمیم گرفت که تبدیل به کدام کشمش می‌ کند قطعاً خروجی آن را در مهرماه خواهیم دید و عملاً ماه مهر فصل تکاپو و تولید انواع کشمش باغدار و کشاورز و نیز کارخانه‌ های کشمش در کشورمان می‌ باشد پس فصل کشمشی از مهر هر سال شروع می‌ شود و تا پایان شهریور سال آینده ادامه پیدا می‌ کند.

میزان موجودی هر محصولی نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا می‌ تواند شماتیک قیمتی آن را در آینده تعیین کند و کشورمان ایران هم از این قاعده مستثنا نیست و هر محصولی که میزان موجودیش کم شود این اجازه را به دلالان و سوداگران می‌ دهد که با خرید و انبار کردن آن در ادامه به سودهای کلانی برسند و چون هیچگونه نظارت و بازرسی از سمت بالا دستی‌ها صورت نمی‌ گیرد به راحتی سودهای کلانی گیرشان می‌ آید که این موضوع اصلاً خوشایند نیست. دقیقاً اتفاقی که در فصل 1402 – 1403 برای کشمش در کشورمان به وقوع پیوست و کار تا جایی پیش رفت کرد که حتی برخی از کارخانه داران کشمش، خط تولید خود را خاموش کردند و به جمع آوری و انبار کردن کشمش فله‌ ای پرداختند.

از آنجایی که میزان انگور که به دنبال آن کشمش را در پی خواهد داشت برای فصل جاری یعنی مهر ۱۴۰۳ بسیار زیاد متصور می‌ شود قطعاً ما کاهش قیمت را به دنبال خواهیم داشت و این خبر خوبی می‌ تواند برای تاجران و خریداران باشد و خبری بسیار بد برای دلان بی‌ سواد و بی‌عرضه‌ ای که فقط پول دارند و از دانش و مغز تهی هستند. امسال حدود ۲۰ درصد کشمش ایران نسبت به سال گذشته افزایش موجودی به دنبال خواهیم داشت و این یعنی ارزان شدن کشمش به گونه‌ ای که بهتر بتوان کار کرد البته امیدواریم با دستکاری نرخ ارز این تعادل از بین نرود.

محصول پلویی آفتابی که فقط برای بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

پیش بینی قیمت انواع کشمش در مهر 1403

قیمت کشمش در تابستان 1403

در حال حاضر که در انتهای تیر 1403 هستیم آنقدری قیمت کشمش‌ ها گران شده است که به معنی واقعی حتی در حال حاضر که در ماه محرم قرار داریم اما اصلاً بازار به مانند گذشته داغ نیست و البته شرایط بازار متاثر از انتخابات ریاست جمهوری هم است به هر حال اینکه رئیس جمهور جدید در مسند ریاست جمهور بنشیند تصمیماتی را ممکن است اتخاذ کند که در بازار تاثیر مثبت یا منفی خواهد داشت به همین جهت به نوعی بازاری‌ ها منتظرند ببینند چه پیش خواهد آمد.

از طرفی به علت افزایش قیمت‌ های مکرر انواع کشمش علی الخصوص صادراتی باعث گردیده تاجران و شرکت‌ های بازرگانی امکان صادرکردن کشمش را نداشته باشند حتی خود ما بعد از عید 1403 یک کیلو کشمش هم صادر نتوانستیم بکنیم و باید این حق را به خریدار داد وقتی که کشورهای تولیدکننده دیگر قیمت کشمششان ۲۰ الی ۳۰ درصد ارزان‌ تر از ما هستند چرا بیایند و از ما خریداری کنند.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اما برای فصل جدید یعنی همان مهر 1403 به بعد به عنوان مثال قیمت کشمش فله‌ ای تیزابی با کیفیت بسیار بالا در شهر تاکستان که ۹۵ هزار تومان نقدی معامله می‌ شود پیش بینی می‌ کنیم برای تاریخ اشاره شده به حدود قیمت ۶۵ الی ۷۰ هزار تومان برسد و قیمت کشمش آفتابی که آن هم به صورت نقدی ۹۰ هزار تومان می‌ باشد به همین محدوده قیمت ۶۵ الی ۷۰ هزار تومان خواهد رسید. ولی توجه داشته باشید این نرخ‌ها به شرط عدم تغییر نرخ ارز می‌ باشد و اگر این اتفاق‌ هایی که گفته شد بیفتد قطعاً امکان صادرکردن و فروش در بازار داخل در فصل جاری بسیار بیشتر از فصل 1402 – 1403 خواهد بود.

محصول پلویی طلایی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

قیمت کشمش در تابستان 1403

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما