سفارش عمده مویز خشک‌شده صادراتی

به حبه های خشک شده انگورهای درشت مانند انگور شانی، مویز گفته می شود که دارای خواص فراوان برای بدن انسان بوده و با توجه به اینکه سرشار از ویتامین های A ,B ,E، امگا ۳، امگا ۶، کلسیم و‌ پتاسیم است برای سلامتی بسیار مفید می باشد و از نظر شکل ظاهری دارای تفاوت هایی با کشمش بوده و درشت تر و گوشتی تر از انواع دیگر کشمش است، خوشبختانه در  کشورمان با توجه به شرایط اقلیمی مختلفی که وجود دارد و کیفیت بالای تولید مویز خشک شده، صادرات این محصول بصورت عمده یا در بسته بندی های گوناگون به کشورهای مختلفی در دنیا انجام می گیرد.

سفارش عمده مویز خشک‌شده صادراتی

کیفیت انواع مویز خشک شده صادراتی

کیفیت انواع مویز خشک شده صادراتی کشمش مویز صادراتی به روش های گوناگونی تهیه و خشک می گردد، در روش صنعتی با استفاده از بخار گوگرد و یا غوطه ور کردن انگور در تیزاب به تهیه انواع مویز خشک مبادرت می ورزند و مویز به رنگ زرد طلایی بدست می آید، نکته جالب اینکه با خشک شدن مویز خاصیت ضد سرطانی آن به دلیل افزایش غلظت ترکیبات فنلی بیشتر می گردد، همچنین خواص گوگرد بکار رفته در تهیه مویز باعث محافظت از ترکیبات مفید انگور می شود.

در روش سنتی نیز انگورها را داخل سالن هایی آویزان کرده و با استفاده از تهویه مناسب هوا و پنکه ها اقدام به خشک کردن آنها می نمایند. بطور کلی مویز خشک صادراتی می بایست بدون طعم و بو غیر طبیعی و عاری از هرگونه سنگ ریزه و شن و برگ و دم انگور باشد، همچنین مویز های له شده، ریز و شکرک زده نیز قابلیت صادرات را ندارند.

تولید مویز صادراتی در شهرهای گوناگون کشورمان و بخصوص ملایر، کرمانشاه، تاکستان، کاشمر و بویین زهرا توسط کشاورزان و تولید کنندگان با تجربه و موفقی انجام می شود که با کشت بهترین انگورها و تولید با کیفیت ترین کشمش مویز خشک شده به عرضه آنها در بازارهای داخلی و خارجی اقدام می کنند، جالب است بدانید که با توجه به تنوع و گوناگونی کشمش در ایران، رتبه اول صادرات کشمش و مویز در جهان متعلق به کشورمان‌ می باشد.

بازار فروش مویز خشک شده صادراتی

بازار فروش مویز خشک شده صادراتی کشورهای مختلفی در دنیا از خریداران مویز خشک مرغوب ایرانی‌ هستند، روسیه، امارات، اوکراین، آلمان، مصر، کانادا، اسپانیا و مصر‌ از عمده ترین وارد کنندگان مویز در جهان بشمار می روند.

فروش مویز خشک‌ صادراتی با کیفیت در بسته بندی های جذاب و در اوزان مختلفی توسط شرکت‌ها و تولید کنندگان فعال کشورمان به مشتریان خارجی انجام شده و باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرهای تولید کننده این محصولات می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما