خرید کشمش پلویی قرمز

اگر به دنبال خرید کشمش پلویی قرمز که نام دیگر آن پلویی آفتابی هست می‌ باشید یکی از تولیدکنندگان این کشمش در کشورمان در شهر تاکستان استان قزوین قرار داشته و محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار عرضه می‌ کند کارخانه کشمش آراد است و شما می‌ توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شخص مدیر فروش این کارخانه ارتباط تلفنی یا حضوری درب کارخانه داشته باشید.

کشمش پلویی قرمز

کشمش پلویی نامی است که بارها و بارها شنیده‌ اید چه در بازار فعالیت کرده باشید و چه مصرف کننده آن در منزل باشید محصولی که در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر سایز آن ۸ و ۹ میل تعریف می‌ شود و از بوجاری و فرآوری کشمش آفتابی یا آفتاب خشک بدون هسته در کارخانه به دست می‌ آید. محصول اشاره شده جهت طبخ در کنار برنج، استفاده در سالاد و تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد و بیشتر از آنکه در صادرات از آن استفاده کنند در بازار داخل خرید و فروش آن در مقیاس زیادی صورت می‌ گیرد.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تولیدکنندگان این کشمش در کشورمان شهر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان رضوی است یعنی بیشترین میزانی که این کشمش در آنجا تولید می‌ شود همین سه منطقه‌ ای است که به آن پرداخته شد اما مناطق دیگری هم هستند که این نوع کشمش را در اختیار دارند اما مقیاس تولید آنها به مانند سه منطقه اشاره شده نمی‌ باشد.

از آن جهت که به محصول اشاره شده ماده نگهدارنده نظیر تیزاب نمی‌ زنند مناسب صادرات نیست چون گاهی اوقات برای رسیدن یک محصول از درب کارخانه تا زمانی که به دست مقصد یا مشتری برسد حتی دو ماه هم طول می‌ کشد در صورتی که میزان ماندگاری کشمش اشاره شده اگر در بهترین کیفیت خود می‌ خواهید آن را مصرف کنید در فصول گرم سه ماه و در فصول سرد نهایتاً تا ۶ ماه می‌ توان آن را در انبار ذخیره کرد و انتظار آن را داشت که از کیفیت محصول کاسته نشود.

محصول پلویی قرمز ⇓

کشمش پلویی قرمز

کشمش پلویی قرمز تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین که مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در آن کارخانه تولید، بوجاری و بسته‌ بندی انواع کشمش پلویی از جمله همین نمونه قرمز رنگ را دارد از تولیدکنندگان اصلی کشمش اشاره شده می‌ باشد و در واقع اگر مشتری در داخل ایران به دنبال خرید بالاترین کیفیت این نوع کشمش است قطعاً به سراغ خرید این محصول از این منطقه خواهد رفت که بالاتر بودن کیفیت تولیدات این مجموعه به دو علت زیر می‌ باشد:

  • جنس خاک این منطقه که باعث می‌ گردد انگوری باکیفیت و البته بسیار شیرین تولید گردد که متعاقباً خشک شده آن هم کشمش باکیفیتی خواهد شد.
  • حساسیت کارخانه داران کشمش در تاکستان نسبت به سایر کارخانه داران مناطق دیگر بیشتر است و به همین جهت باعث می‌ گردد محصول باکیفیت‌ تری نسبت به مراکز اشاره شده تولید گردد که البته به علت بالاتر بودن کیفیت، قیمت تولیدات تاکستان نیز کمی گران‌ تر خواهد بود که کاملا طبیعی است.

این ادعا در این مجموعه می‌ شود که کشمش پلویی قرمز کارخانه کشمش آراد جزء باکیفیت‌ ترین تولیدات تاکستان قزوین می‌ باشد و این موضوع به دو علت اصلی زیر برمی‌ گردد:

  1. به جای آنکه از افت ۲۰ درصد در خط تولید کارخانه استفاده شود از افت ۲۳ درصد استفاده می‌ شود که باعث می‌ گردد ۲۳ درصد از آن کشمشی که وارد کارخانه می‌ شود از بین برود تا خروجی کار باکیفیت‌ ترین حالت ممکن گردد.
  2. از طرفی چون سعی می‌ کنیم ماده اولیه تولید پلویی قرمز که در واقع همان کشمش آفتاب خشک فله‌ ای می‌ باشد را با کمترین میزان ضایعات خریداری کنیم و به جای آنکه ۸۷ هزار تومان که قیمت فله کشمش در حال حاضر می‌ باشد پرداخت کنیم از فله ۹۰ هزار تومانی استفاده می‌ کنیم که به واقع باکیفیت و مرغوب است و باعث تولید کشمش پلویی می‌ شود که عیار بسیار بالایی دارد.

این ادعا را می‌ توانیم به این صورت بیان کنیم که سال‌ هاست به مشتریان خود می‌ گوییم هر وقت توانستید در شرایط نرمال بازار کیفیتی به مانند تولیدات پلویی این مجموعه حتی با قیمتی برابر بیاورید قطعاً جایزه خوبی از ما دریافت خواهید کرد.

محصول فله ای آفتاب خشک جهت تولید پلویی در کارخانه ⇓

کشمش پلویی قرمز تاکستان

قیمت و خرید کشمش پلویی قرمز

در حال حاضر که در انتهای خرداد ۱۴۰۳ هستیم قیمت هر کارتون کشمش پلویی درجه یک و اعلای قرمز رنگ مجموعه تولیدی کشمش آراد یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که بسته‌ بندی این کشمش‌ ها به صورت ۹ کیلویی و هشت و نیم کیلو خالص بوده که نیم کیلو وزن کارتون می‌ باشد و طبیعتاً هزینه‌ های ارسال تا مقصد به عهده شمای مشتری خواهد بود.

اما برای خرید، شما ابتدا باید با جناب آقای عینی ارتباط تلفنی داشته باشید و استعلام قیمت روز این نوع کشمش را دریافت نموده و از طریق ایشان با واریز مبلغی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت کنید و در ادامه می‌ توانید یا بارتان را درب این کارخانه تحویل بگیرید و اقدام به تسویه داشته باشید و یا اینکه برایتان ارسال می‌ شود و وقتی که به انبارتان رسید کار تسویه را انجام می‌ دهید که پرداخت می‌ تواند یا به صورت چکی باشد و یا به صورت نقد که این دیگر بسته به توافق شما با شخص جناب آقای عینی خواهد داشت.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

اصرار این مجموعه برای خرید حضوری حداقل برای مشتریان تازه این است که خیالتان از بابت اینکه با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شوید راحت شود چون متاسفانه تمام پیج‌ های اینستاگرامی و خیلی از سایت‌ های اینترنتی همگی واسطه و دلال هستند و حتی ممکن است بار را از ما خریداری کنند و در میان بار اندکی ناخالصی اضافه کرده و با حاشیه سود مناسب‌ تری در بازار به فروش برسانند که متاسفانه چندین و چند بار این اتفاق برای این مجموعه افتاده است. اما وقتی حضوری به کارخانه می‌ آیید نه تنها خیالتان از بابت اینکه با یک کارخانه وارد معامله می‌ شوید راحت می‌ شود بلکه می‌ توانید حتی مطابق با نظر شما کیفیت مورد انتظارتان را از کشمش مورد نظر تحویلتان دهیم. مشتری داریم که در هر سفارش نیسانی که به این مجموعه می‌ دهد و ۲۵۰ کارتون سفارش می‌ گیرد می‌ گوید ۲۰۰ کارتون جنس اعلای شما را به ما دهید و مابقی یعنی ۵۰ کارتون جنسی ضعیف‌ تر که طبیعتاً قیمتی ارزان‌ تر دارد، بارگیری کنید.

محصول دستچین آفتابی باغدار که برای موارد آبگیری مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

قیمت و خرید کشمش پلویی قرمز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما